Mammuten Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 God dag! Jeg får meg en bærbar pc utpå nyåret, som jeg skal bruke til generell surfing, filmtitting, musikkavspilling og litt andre småting. Det jeg da trenger, er 12-volt lader (Til å bruke i bil), trådløst nettverk. Skulle helst ikke ha kostet skjorta.. Andre ting som er kjekke å ha til pc'en? GPS-mottaker? Skal bruke den i bilen.. Hadde vært fint med litt tips. Mvh Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Det trådløse nettverket, skal være til innendørs bruk, hvis det kom feil frem Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Et alternativ til 12 V lader er en vekselretter (power inverter) med 230 V utgang. Du får en til omkring 4-500 kr på Biltema og Komplett. Fordelen er at dette kan brukes til andre ting som krever 230 V også, f.eks. til laderen til digitalkamera mm. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, du sier noe.. Men er jo ikke akkurat store "effektuttak" man kan ta med sånn vekselretter da.. Er litt skeptisk til sånne ting også, men fungerer vel til bare å lade pc/dig.kamera osv.. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, du sier noe.. Men er jo ikke akkurat store "effektuttak" man kan ta med sånn vekselretter da.. Er litt skeptisk til sånne ting også, men fungerer vel til bare å lade pc/dig.kamera osv.. 7595785[/snapback] De jeg så på gir 150 W, så det holder til PC og andre småting, men sirkelsag, strykejern, støvsuger, vannkoker og mikrobølgeovn kan du nok glemme . Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En enkel GPS-mottaker får du for USB ganske billig. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, du sier noe.. Men er jo ikke akkurat store "effektuttak" man kan ta med sånn vekselretter da.. Er litt skeptisk til sånne ting også, men fungerer vel til bare å lade pc/dig.kamera osv.. 7595785[/snapback] De jeg så på gir 150 W, så det holder til PC og andre småting, men sirkelsag, strykejern, støvsuger, vannkoker og mikrobølgeovn kan du nok glemme . 7597773[/snapback] Dessuten er det kjipt å tappe bilbatteriet Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En enkel GPS-mottaker får du for USB ganske billig. 7598397[/snapback] Eller hvorfor ikke en med Bluetooth. Er så kjipt med ledninger hengende over dashbordet. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 hvor stor er forskjellen på pris på blåtann- og USB-gps-mottaker da? Sirkelsag, strykejern ++ trenger jeg kanskje ikke i bilen heller.. hehe Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 En enkel GPS-mottaker får du for USB ganske billig. 7598397[/snapback] Eller hvorfor ikke en med Bluetooth. Er så kjipt med ledninger hengende over dashbordet. 7598970[/snapback] Ja, det kan være kjekt. Dog kun hvis du har innebygd blåtann i PCen. Hvis ikke må du uansett ha en dongle stikkende ut. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Hvordan finner jeg ut om det er innebygd bluetooth? Fikk pc'en idag. Er iallefall WiFi innebygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå