wil Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei. Har et trådløst nettverkskort nå med 54 mbps på. Det er et D-Link 520+ kort. Jeg sitter nedi kjellern nå og har PC`en min der. Nettet driver å faller ut en del her nede og jeg lurer på om det kan forbedres om jeg kjøper f. eks et trådløst nettvkerskort med 108 eller 300 mbps? Driver uannsett å tenker på å kjøpe nytt nettverkskort. Men forbedrer det rekkevidden? Håper noen har svar på dette. Vennelig hilsen. wil. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva med en ny antenne? Har akkuratt en tråd gåened om dette. » https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=688710&hl= Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Du kan gjøre som jeg har gjort noen steder. Kjøpe et USB nettverkskort og kjøpe en USB forlengelseskabel og montere USB adapteren et sted det er bra signal. Det skal veldi lite til for å få noe bedre signal. Endret 28. desember 2006 av rolvs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå