Gå til innhold

Jeg vil ha en skikkelig skummel film...

Darkdemo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aaa dem ja... hehe ja dem er bra... takk for tipset..

Bilder

7597167[/snapback]

Nei, nekter å klikke. Aldri blitt så jævla skremt pga. en dukke :ermm:

(PS: er du smart driter du i alle kommentarer og holder deg til emnet)

hostel er mere ekkel enn den er skummel... men vis du har noen lingnenes filmer å anbefale? så kom med dem!  :dribble:

7597174[/snapback]

Saw-trilogien :) Kan kategoriseres som Skrekk, Grøss, Ekkel, Action, Psykologisk .. en hel del, faktisk.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Veldig mye unødig posting av flere brukere her. De fleste går også langt over streken, og det hele blir bare tull for trådstarter. Masse prat utenom temaet.

Retningslinjer, punkt 4. Hold dere til tema.

Nettikette, punkt 6. Unngå åpenbare krangler.

Nettikette, punkt 11. Vær snill og grei.

Og helt til slutt:

Du har oppdaget en feil, og hva gjør du da?

Dere kunne i det minste overse skrivemåten til trådstarter, sagt at han kunne byttet emnetittel på en vennlig måte, og gi tips om en skummel film. Oppfør dere. :)

Trådstarter: Litt bedre poster fra din side, så er du i boks! :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
The grudge 2 skal visst være ganske skummel. har ikke sett den selv men søstera mi har.

7597440[/snapback]

Den finnes ikke skummel. Forutsigbar som faen, og gørrkjedelig handling.

7597445[/snapback]

Helt enig. Eneste filmen som jeg syns var "nasty" var hostel, men har ladri sett en film som var direkte skummel. Har jo alltids blitt litt redd når det pluttselig skjer noe men ikke skremt.

Lenke til kommentar
The grudge 2 skal visst være ganske skummel. har ikke sett den selv men søstera mi har.

7597440[/snapback]

Den finnes ikke skummel. Forutsigbar som faen, og gørrkjedelig handling.

7597445[/snapback]

Helt enig. Eneste filmen som jeg syns var "nasty" var hostel, men har ladri sett en film som var direkte skummel. Har jo alltids blitt litt redd når det pluttselig skjer noe men ikke skremt.

7597460[/snapback]

Er jo skremt du blir da, ikke redd :tease:

Lenke til kommentar
ja vell... kan du si noe mere om hva den handler om da? hehe... takk, MYE forskjelig smak her...

7597452[/snapback]

Hvem snakker du til?

Uansett, så slenger jeg opp noen gode skrekkfilmer her nå, før jeg går og legger meg. Denne kvelden ble mye lenger, og definivt mye artigere enn jeg hadde trodd. :whistle:

Psycho

Aliens

Jaws

A Nightmare on Elm Street

The Omen

Snakes on a Plane

The Birds

Carrie

Ghost Ship

What Lies Beneath

Lenke til kommentar
Gjest