Gå til innhold

Jeg vil ha en skikkelig skummel film...

Darkdemo

Anbefalte innlegg

Hvis du har lyst til å se en forferdelig film, så se "Hostel". Jeg er ikke noen film guru som har sett alle filmer, men hostel er den værste jeg har sett. Og for all del ikke bli lurt av starten...

7596634[/snapback]

ikke skrem den lille pjokken da, filmen er jo ikke noe ille

7596643[/snapback]

enig.

se, Cannibal Holocaust, den var ekkel. Spesielt hvis du har litt bakgrunns fakta om den..

7596654[/snapback]

syns ikke den var noe ille heller jeg :hmm: det jeg syns er skremmende er jo telletubbies tenk at noen kan lage noe som er sååå dårlig :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan egentlig ikke si at jeg har sett en eneste skummel film enda. alle filmer blir bare alt for teit. slike filmer som ring, the grudge osv. eneste filmene som faktisk duger er jo norske :p villmark er den eneste grøssern jeg kan si er bra. alt annet blir bare teit og jeg må le :p

Lenke til kommentar
Ingen av dere som ser sarkasmen min? Trådstarter skriver jo som en elleve-åring, og da burde Skrik være mer enn skummel nok til han.

Ellers har man Alien, Hellraiser, Nightmare on Elmstreet osv osv.

7596608[/snapback]

Sutt å være FREKK a... er slett ingen 11 åring... Svar heller på spørsmålet mitt isteder får å være FREKK! eller du kan bare lavære å svare... jeg lure bare på om noen hadde en skikelig skumel film å anbefale... skjønner du? jaja takker for gode tips... skal google hele natta hehe...

Lenke til kommentar

ja ser det... hehe jeg vet ikke jeg... men når du ser i en avis.. så står det at: bare F.eks... Silent hill er Kjedelig som smør... altås terningkast 2... og jeg ser filmen etter jeg leste avisa... og vups... den ver jo KONGE bra... ALLE har forskjelig smak... jeg liker amin cpuer... hva liker du? da kan ikke du komme å si at: nei inter er best... dette var bare et Eks...

Lenke til kommentar
er det noe galt med titelen? ja har jo lyst på og få skikelig skrekk i kroppen!

7596956[/snapback]

Greia med emnetittelen din, er at den ikke gir noen mening. Den sier noe i mellom "En film som får deg til å drite på deg" og "En film som kommer og driter på deg".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...