Gå til innhold

Jeg vil ha en skikkelig skummel film...

Darkdemo

Anbefalte innlegg

hei jeg har lyst på en SKIKELIG SKUMMEL film... noen som har noen anbefalinger... har ikke sett noen bra grøssere enda... har lyst på en film jeg kan få litt marerit av... har ikke hatt det siden jeg var en liten gutte pjokk... hehe

pappa anbefaler denna: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...18&q=stay+alive

han sa: aa vis du ser den... så kommer du ALDRI til å spille pc-spill igjen... da måtte jeg lee... jaja... skumleste filmen hit til er vel: jeg vet faktisk ikke... silent hill kansje... hmm vanskelig å si...

Håper på BRA svar... hehe :dribble:

Endret av Darkdemo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke sett den, men lurer på nå om jeg skal! takk for filmtips, sorry hvis det ble hjelp feil vei.....

7595363[/snapback]

det går bra... er kan alle komme med bra film anbefalinger og "ta" hehe... bare og komme med flere... ja skal søke litt om Fritt Vilt på nettet nå.. se om jeg finner en trialer... takk :)

Lenke til kommentar

85 stk som har sett på siden... og det er bra 4 som har svart! det synes jeg var dorlig... alle har sett en film som dem synes var skummel osv... tenk mens dere kan hehe... men uansett... takk for svar så langt :dribble::dribble::dribble:

Det er ALTID årleit med en GOD film i jula... har sett alle Home Alone filmene... og fyy der kom det MASSE gode minner fra tid tilbake... hehe

karate kid filmene 1-3 er også et MEGET god valg... er nokk ikke noe grøss og gru i dem da men... hehe

en på jobben sa at Rat Boy av steaven king er 10 ganger eklere en Hostel... er dette sant?

Lenke til kommentar
85 stk som har sett på siden... og det er bra 4 som har svart! det synes jeg var dorlig... alle har sett en film som dem synes var skummel osv... tenk mens dere kan hehe... men uansett... takk for svar så langt :dribble:  :dribble:  :dribble:

Det er ALTID årleit med en GOD film i jula... har sett alle Home Alone filmene... og fyy der kom det MASSE gode minner fra tid tilbake... hehe

karate kid filmene 1-3 er også et MEGET god valg... er nokk ikke noe grøss og gru i dem da men... hehe 

en på jobben sa at  Rat Boy av steaven king er 10 ganger eklere en Hostel... er dette sant?

7595656[/snapback]

hostel er jo ikke noe ille

Lenke til kommentar

synes du ikke? fyyy jeg var ikke akurat redd. men det var KVALMT å se på... ÆSJ! styggeste filmen jeg har sett.. ikke stygg som teit... men stygg som ekkel! blir kvalm av å tenke på den...

men jeg ble glad nå han karen døde på dassen på slutten... hadde han godt av! :devil::devil::devil: hehe

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Hvis du har lyst til å se en forferdelig film, så se "Hostel". Jeg er ikke noen film guru som har sett alle filmer, men hostel er den værste jeg har sett. Og for all del ikke bli lurt av starten...

7596634[/snapback]

ikke skrem den lille pjokken da, filmen er jo ikke noe ille

Lenke til kommentar
Hvis du har lyst til å se en forferdelig film, så se "Hostel". Jeg er ikke noen film guru som har sett alle filmer, men hostel er den værste jeg har sett. Og for all del ikke bli lurt av starten...

7596634[/snapback]

ikke skrem den lille pjokken da, filmen er jo ikke noe ille

7596643[/snapback]

enig.

se, Cannibal Holocaust, den var ekkel. Spesielt hvis du har litt bakgrunns fakta om den..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...