Gå til innhold

Problem med asus n7600gs kort

nasum

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte akkurat et nytt agp-skjermkort til samboern min, i håp om å få litt ro til wii spilling i juletiden (hun skulle spille sims 2).

Jeg kjøpte et Asus n7600gs kort til henne. Problemet er følgende. Kortet fungerer fint i starten, men etter noen minutters bruk begynner polygonene og texturene å forsvinne /bli forvrengt i og fra områder i spillet. Dette skjer både i World of warcraft og the sims 2. Jeg har prøvd å bytte drivere til flere forskjellige versjoner, uten hell..

Maskinen er for øvrig en amd 1.8ghz, 1024mb ram, usikker på produsent på hovedkort o.l, men kjører i hvertfall Win XP Pro sp1 med nyeste oppdateringer til sp1.

Noen som har noe forslag på hva dette kan være ? Har selv lurt på om det kan ligge noen drivere fra gamle skjermkortet hennes som eventuelt kan forstyrre på en eller annen måte. Eller er skjermkortet rett og slett defekt ?

Edit: Jeg prøvde kortet akkurat med doom 3 uten problemer. Lurer på om det ikke var sånn at kortet sleit med wow etter å ha blitt prøvd ut i sims 2 (uten reboot)

Endret av nasum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...