Gå til innhold

Plagsomme Ghaalls gankeblogg (humor)


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ikke klarer å ta Combat-Kaare seriøst eller? Jeg har større tiltro til menneskeheten enn at jeg tror folk faktisk kan ha så store problemer med å skille hverdagslivet fra dataspill. :ermm:

 

 

Jeg er bare glad jeg levla opp før det fantes store stygge lvl 60 spillere :p STV var mye morsommere da de fleste var ca. like newb :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter litt med å se humoren i dette innlegget for min egen del. Ganking er og blir ganking. På pvp servere så må man bare leve med det. Enkelte ganker veldig lite mens andre lever og ånder for gankingen. Alle har vi våre gleder i dette spillet.

 

Hvis trådstartet synes dette er morsomt og utfordrende så la han holde på. Kan godt forstå at de som blir ganket på denne måten blir irritert og forbannet.

Lenke til kommentar

Ganking er og blir morsomt, jeg elsker ganking. Jeg prøver å få til raid i Tanaris oftest mulig, der vi dreper og corpsecamper hordes, hysterisk morsomt. Det morsomste er å ganke og corpsecampe lvl60 hordes som skal booste noen i instancer som ZF og SM. Må være ubeskrivelig irriterende å bli ganket av en gjeng lowbies som lvl60. Bare tanken gjør meg glad.

 

Blir man ganket selv er det bare å resse ved spirit healer og/eller logge ut. Man har godt av en pause fra WoW en gang i blant.

 

Når du har valgt en PvP-server så vet du hva du begir deg ut på. Når man er med på leken, så må man tåle steken.

 

/cry

 

 

I BC skal jeg rerolle pala og forventer å bli ganket. Jeg kommer tilbake som lvl70 og ganker livskiten ut av de som takk for sist. :)

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Kan ikke si at det er greit at ganking fører til at du må logge av, godt av en pause? Ja vel, men ingen spill skal "tvinge" deg til å måtte logge av. Det er relativt sjelden jeg blir slått i hjel på defias når jeg møter høyere lvl hordes, og det er jo ganske ok, så den der elendige innstilingen med jeg må ganke først etc, holder ikke.

 

Hvor står det forresten advarsler om ganking på pvp server? Ingen steder, så nye spillere kan få en relativt tøff start. Men når man kan se reaksjonen på folk via en ekstra konto kan det jo blir ganske morsomt, for folk lirer av seg mye rart.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at man må logge av. Men det å logge av bare er en simpel løsning på problemet, i stedet for å sutre over det på forum.

 

Advarsler om ganking på pvp-server? Herregud, slutt å kverulere. Når man kan bli angrepet når som helst så bør man skjønne hvis man er relativt oppegående at det kan føre til misbruk.

Lenke til kommentar
Hvor står det forresten advarsler om ganking på pvp server? Ingen steder, så nye spillere kan få en relativt tøff start.

 

Hvis man ikke engang tar seg bryet med å finne ut hva som er forskjellen på de forskjellige servertypene, så er det vel ikke akkurat synd på de...

 

Og dessuten er det ikke slik at pvp server = man blir konstant ganket. Ble vel drept en 3-4 ganger mens jeg lvlet min mage til 60 på Haomarush. Så det er veldig opp og ned.

Lenke til kommentar
Alle som lager en char på pvp server hvet at det er sånn det foregår, så er ikke noen grunn for å sutre pga det...

Liker du det ikke skift til en pve server.  så blir du berre ganka når du vil det selv

7600595[/snapback]

 

Det er jo egentlig feil, fordi når jeg starta med WoW var jeg totalt noob, og visste ikke at det var forskjeller på serverne. Trodde det bare var å finne en server å starte. Grunnen til at jeg startet på Ravencrest, var fordi mange av vennene mine spilte der, og de sa det var en super server osv. Ikke fordi jeg ville PVP'e hele dagen lang. :p

Lenke til kommentar

Ja!! Blizz laget PvP servere slik at ale pubertale cs fjortiser skulle ha noe å holde på med etter at de ble bannet fra serverne de spillte på.

 

At det er PvP = PLAYER vs PLAYER ikke PLAYER vs CORPSE

 

 

Du dreper han en gang. Ok. Han resser, og prøver å ta hevn, du dreper han igjen, han fatter at du eier han og han stikker. Det er PvP.

 

Når du planter ræva di på liket hans for å ødelegge for han så er det ikke av noen andre grunner en at du er skada i toppetasjen og ibare prøver å gjøre livet til andre like jævlig som dit eget.

 

 

Og penget her er at det er RP-PVP... Skal du ganke/campe så spill på vanlige PvP servere, akkurat som dem som vil ungå å ganke må spille på PvE

Lenke til kommentar

Noen her som er blitt ganka mye i lvlinga? :!:

 

Uansett, når jeg blir ganka med roguen min stikker jeg bare på mainen og eier gankeren enkelt som det... ( Foresten er et hordeguild jeg ALLTID ganker altene til, The opposition, fitte guild som eeeeeelsker og ganke andre ( raid med fult worldbuffs + masse stæsj skulle in og ta Huhuran så møtter vi opp i CC, ut kommer det guildet og har ventet på oss og dreper 30 folk pga vi var på mount ) .

Lenke til kommentar

If it moves, kill it until it doesn't. :) Bra jobba, Bjørn, syns det var litt moro egentlig. ^__^ Alle folka som blir så endeløst fortvila, selv om man kan gjøre så mange ting, spiritresse og dra et annet sted, for eksempel (som jo i den situasjonen vil ta deg kortere tid uansett), eller logge ut og spille på en alt.

 

Og å skulle levle i STV på en PvP-server (RP eller ei), uten å skulle bli ganka? Det er vel litt vel naivt?

Lenke til kommentar

Husker selv når jeg levla warlocken min i stv. Jeg var vel rundt 32 , han var i hvert fall 41. Jeg ble corpse-campa i en evighet helt til kompissen min som skulle til zg kom forbi å karnøflet han.

Tida går og jeg ser ikke noe mer til han, men plutselig en dag når jeg er oppe i mot 60 og er innom tanaris en tur, så treffer jeg jæveln som da er lavere level enn meg. Jeg ganker og camper han noe så sinnsykt. Det var en deilig følelse å få hevna seg litt.

 

Man tar juling og gir juling på en pvp server, det får man leve med.

Personlig synes jeg det er noe av moroa.

Lenke til kommentar

Hm.. drev å drepte noen av de yeti'ene i Hillsbrad idag. Jeg er lvl 32 btw.

 

Etter litt så jeg en lvl 28 prest og tenkte jeg skulle ganke han.

Det endre med at i jakten etter han fikk jeg på meg litt for mange mobs og ble selv drept, og presten hadde bare mista 25% av hp'n sin xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...