Gå til innhold

Plagsomme Ghaalls gankeblogg (humor)

Anbefalte innlegg

Om det så er patetisk er nå en ting, men det finnes faktisk en rekke servere hvor den slags "moro" er 100% valgfritt å delta i (les: PvE). Når man lager en char på en PvP server vet man hva man går til, eller ihvertfall burde vite. Det står faktisk på WoW sine hjemmesider at man må forvente et litt "røffere" miljø på disse.

Race War Realms aren't for everyone so be aware of what you're getting into before joining. You must be prepared to put up with high level players trying to attack you when you least expect it. You must also be prepared to fail a quest because of enemy interference. There will be quests that are especially difficult because they take place in enemy territory. You'll have to dodge and/or defeat enemy players to complete your quest.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne diskusjonen er tatt så mange tusen ganger og folk blir aldri enige uansett, men jeg har enda til gode å finne argumenter på å plage folk med å drepe de mange mange ganger. Det er for å være slem osv, og slikt etterhvert "hører" hjemme på pvp servere, men har forsatt ingenting med rp å gjør.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Tafatte små nerdegutter som syns det er så mojjo så mojjo, men den dagen noen større menn banker livskiten ut av dere (i det virkelige liv, ja det finnes faktisk) skal jeg pent stå og heie på voldsmannen mens han sparker hodet deres inn i asfaltkanten.

Ja du trenger kanskje gå ut å tenke litt over hva du sier selv? Syk i hode du.

Uansett om man liker ganking eller ikke så er den tankegangen der fullstendig retardert. Er det slik du tenker om samfunnet du lever i?

Noen folk klarer å skifte mellom spill og virkelighet :O

jeg bruker aldri å "ganke" folk. Altså, om jeg ser en alliance, drep. Uansett level (jeg er level 60). Om jeg ser en med bedre gear enn meg, eller en annen level 60, stikker jeg, fordi jeg er generelt dårlig i PvP :p

Og om du tar en PvP server, ja jævla synd om du blir ganka da. Og husk på å klare å se forskjellen på dataspill og virkelighet plz.

Lenke til kommentar
Tafatte små nerdegutter som syns det er så mojjo så mojjo, men den dagen noen større menn banker livskiten ut av dere (i det virkelige liv, ja det finnes faktisk) skal jeg pent stå og heie på voldsmannen mens han sparker hodet deres inn i asfaltkanten.

7599462[/snapback]

Like sykt som å synes det er kult og heie på en drittsekk som ganker en stakkar i evigheter.

Lenke til kommentar

7599462[/snapback]

Like sykt som å synes det er kult og heie på en drittsekk som ganker en stakkar i evigheter.

7599688[/snapback]

slemme mannen.

Lenke til kommentar
Når jeg ser en Horde (er alliance) så tenker jeg det er di som har valgt feil side. eller att hadde di vært høyere lvl enn meg så hadde di ganka meg,

7599791[/snapback]

Det er sant!

Det er bare 2 ganger hvor jeg har sluppet unna døden hvor jeg har møtt en stor skummel horde på Kodo-mount.

Men PvP er PvP.

Det kommer ikke til å bli slutt på gankingen.

Og det har jeg ikke noe imot heller.

I over-i-går natt kjeda jeg meg sinnsykt, så jeg campa en som var lvl 20 (han levla til 21 etterhvert ;) og jeg tror tiden gikk fra meg egentlig.

Etterhvert kom det en annen shaman på lvl 28 (jeg var lvl 30)

Men han var jo ingen sak for en lvl 20. geara rogue med grønt hår.

Lenke til kommentar

Null respekt. Er ikke engang det minste underholdene.

- Ganking - Woow skikkelig nytt det her ja

- Ganking i STV - O_O 1337

- Ganking av lowlvls - Har man noe glede av å plage andre mennesker er det sikkert morsomt.

- Ganking på RP server - WTF!!?! Patetisk! Ikke noe av det våset du har listet opp tilsier at slik oppførsel skal være legit. Selve konseptet med corpsecamping kan ikke eksistere om man RP'er. Ser du skriver at det er KRIG! Før du roller RP så skaff i det minste en minimal oversikt over hva som skjer i Azeroth. Ingen er i krig, og det påpekes på det ene bildet.

Eneste med humor her er det med "Peew og Geew Inc." Og det var faktisk genialt :D

Uansett. Ganking er oppbrukt. Finn på noe nytt eller gi faen.

Dersom det er lik lvl 1v1 eller 2v2 så kan man PvPe, men eller er det rett på en annen char.

Lenke til kommentar
Null respekt. Er ikke engang det minste underholdene.

- Ganking - Woow skikkelig nytt det her ja

- Ganking i STV - O_O 1337

- Ganking av lowlvls - Har man noe glede av å plage andre mennesker er det sikkert morsomt.

- Ganking på RP server - WTF!!?! Patetisk! Ikke noe av det våset du har listet opp tilsier at slik oppførsel skal være legit. Selve konseptet med corpsecamping kan ikke eksistere om man RP'er. Ser du skriver at det er KRIG! Før du roller RP så skaff i det minste en minimal oversikt over hva som skjer i Azeroth. Ingen er i krig, og det påpekes på det ene bildet.

Eneste med humor her er det med "Peew og Geew Inc." Og det var faktisk genialt :D

Uansett. Ganking er oppbrukt. Finn på noe nytt eller gi faen.

Dersom det er lik lvl 1v1 eller 2v2 så kan man PvPe, men eller er det rett på en annen char.

7600250[/snapback]

Er ingen regler mot det.... Og det er en rpPVP server. legg merke til PVP.

Du sier at det ikke er ''offisielt" krig i Azeroth.

Hvordan forklarer du da BG? venskaps kamper?

I følger hisorien stemmer det du sier. Men etter at Thral gjikk med på alliansen misslikte mesteparten av "Horde" dette. Så det er ikke urimligt at noen driver og ganker Alliance!

Endret av Ingar123
Lenke til kommentar
Njajo, tror du hadde blitt rimelig sinna hadde det vært du som hadde blitt utsatt for det samme. Er ikke for slikt, siden jeg hater å bli ganka slik selv.

7600401[/snapback]

Har blitt utsatt for det samme mange ganger. Spiller faktisk Alliance på Defias Brotherhood selv.

Klart det er irriterende, men jeg gjør det samme selv. Når jeg føler for det.

Da er det berre og rezze på gravplassen og gjøre litt quest en annen plass. Den som corpsecamper blir ofte lei når han ikke har sett deg på 30 min og forsivnner. Da kan du fortsette.

Alle som lager en char på pvp server hvet at det er sånn det foregår, så er ikke noen grunn for å sutre pga det...

Liker du det ikke skift til en pve server. så blir du berre ganka når du vil det selv :tease:

Lenke til kommentar

Hmm, her var det mange meninger ute og går...

For det første, sammligninger mellom ganking på wow og vold i real life er helt på trynet. Banker/dreper/whatever man noen i det virkelige liv, så finnes det lover og regler som gjør at man kan bli straffet for det. Ganker man noen på en pvp server er dette helt greit, fordi det IKKE finnes noen lover eller regler mot det. Hvorvidt folk synes at denne oppførselen er moro eller patetisk er opp til en selv, og det er dermed subjektive meninger. Din mening er ikke mer riktig enn min mening, eller han der borte sin mening etc...

Spiller man på en pvp server har man for det første allerede tatt et valg, altså at folk KAN drepe deg om igjen og om igjen om de ønsker det. For det andre, hvis man blir ganket så har man selv også et valg. Hvis man resurrecter og dermed blir ganket på nytt er det ens egen feil. Man kan fint vente, tilkalle hjelp, logge av, bytte character, gjøre noe annet, whatever. Valget er opp til en selv. Punktum.

Og "ingen er i krig"...? Så forklar meg hvorfor spillet heter WARcraft, og hvorfor folk/vakter fra motsatt faksjon flyr etter meg for å prøve å drepe meg, så fort de ser snurten av meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...