Gå til innhold

Plagsomme Ghaalls gankeblogg (humor)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 2

 

Ble stor interesse for dette. Fått opptil 5 whispers av folk som synes dette er gøy! Fikk laget et diskusjon.no ganking team i natt. Veldig gøy og sosialt!

 

hw_gankteam.jpg

 

Target: Lindir - 32 Night Elf Druid

 

Lindir var level 32 tidligere i dag da jeg postet det første innlegget i tråden. Etter å ha blir terrorisert ca. 50% av kvelden var hun fortsatt 32 da ganke-teamet vårt startet å plage henne igjen. Hun bar tydelig preg av å være irritert da jeg snakket med henne.

 

Her dreper jeg henne når hun finner en mine med materialer for å øke engineeringen sin. Jeg tok selvfølgelig å minet den selv!

1.jpg

(Trykk for større bilde)

 

1_chat.jpg

 

Hun dør igjen med en gang hun resser. Stakkars...

2.jpg

(Trykk for større bilde)

 

2_chat.jpg

 

Kamplysten øker og vi dreper nye folk mens vi venter på Lindir

3.jpg

 

Hun "eksploderer" i sinne

3_chat.jpg

 

Så jeg tilbyr henne fred - lillesøsteren var visst lei seg pga oppførselen min tidligere i dag

4_chat.jpg

 

Fred skal det bli!

4.jpg

(Trykk for større bilde)

 

Pga av fredsavtalen vår, lar vi henne ta HS hjem

5.jpg

 

Men det er jo mye morsommere å drepe henne likevel!

6.jpg

 

 

Flere episoder kommer etterhvert. Nok en gang - velbekomme!

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Idiot, du har ingenting å gjøre på en rp server når du oppfører deg på den måten. Og da mener jeg ikke gankingen!

7595354[/snapback]

 

Ja, jeg skjønner ikke at folk synes det er kult en gang.

Slike svin har jeg ingenting til overs for, og sier heller mer om hvor tafatt gankeren er.

 

Null respekt fra denne kanten. :thumbdown:

7595453[/snapback]

 

Har du prøvd å logge inn i Redridge Mountains og havnet mitt i et alliance-raid på ork-festningen der? Det har hendt meg, jeg ville bare sanke sammen materialer men de måtte jo angripe. Det lå 19 allianse-lik på bakken etterpå, de klarte ikke engang å bryte ned det magiske skjoldet jeg hadde da. Å ganke er faktisk voldsomt artig, selv om det kanskje kan virke litt teit. Det aller viktigste på en PvP-server er å kunne ganke andre, uten tvil.

Lenke til kommentar

Folk må bare huske at selv om det er en lvl 42 du one-shotter og han griner... Han ville etter all sannsynlighet ha gjort akkurat det samme selv mot din lvl 27.

 

Det er bare å ta hevn hvis du blir ganka. Jeg drepte en hunter som ganka alten min i stv 14 ganger til han spirit ressa... Det føltes godt :) Ganking i stv er spesielt irriterende ... meeen, det er en del av gamet. Det er bare du som taper hvis du hisser deg opp over det.

 

Det eneste som er litt rævva er at rogues nesten alene nyter luksusen av å kunne unngå hevn med stealth. :hrm:

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Det eneste som er litt rævva er at rogues nesten alene nyter luksusen av å kunne unngå hevn med stealth. :hrm:

7597561[/snapback]

 

 

Haha, det har reddet meg selv så utrolig mange ganger :D

 

 

Meldarion, konge at du har funnet noe du liker, selv om det sikkert blir en del posts på Realm forumet ditt, tipper jeg :D

 

En kar på frostwhisper gjør noe lignende, men han dreper alle han ser.

 

Han heter Zylopfa, og har egen guild som heter Zylos Hand.

Han påstår da at blizzard har navngitt Tyrs Hand feil :p

 

Ikke spør meg om hvorfor han ikke er på en RP server, men han bare RP'er hele tiden, og er omtrent den mest kjente på Frostwhisper.

Lenke til kommentar
Rogue er egentlig en ganske feig klasse.

7597604[/snapback]

 

Dette gir ingen mening.

 

Kommer det en som er equal gearet som meg, så prøver jeg seff å ta han.

 

Hvis du treffer på en som har 5 ganger bedre gear enn deg, løper du, eller prøver du å ta han selv om du vet at du kommer til å bli grise-eid?

 

Feiging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...