Gå til innhold

Plagsomme Ghaalls gankeblogg (humor)


Anbefalte innlegg

Æsj, jeg koker nesten over når jeg ser slike drittsekker som Medlarion poste det der, og attpåtil tro at han er kul.

Er det virtell e-penis som må vises frem?

 

Gankere som driver sånn som deg skulle hatt juling (ja, jeg mener det).

 

Tafatte små nerdegutter som syns det er så mojjo så mojjo, men den dagen noen større menn banker livskiten ut av dere (i det virkelige liv, ja det finnes faktisk) skal jeg pent stå og heie på voldsmannen mens han sparker hodet deres inn i asfaltkanten.

 

 

 

PS: Her om dagen så jeg noen horder som ganka en forsvarsløs nightelf, og de var så frekke å attpåtil hviske til meg "buff and heal plz".

Jeg svarte med et enkelt /spit på idioten som spurte meg, mindcontrolla alliancen og shielda og renewa så godt jeg kunne for å holde stakkaren i live.

Gankerne døde til slutt og jeg fryda meg.

/smile og /wave til stakkaren før jeg red videre, og det med en god følelse etterpå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rogue er egentlig en ganske feig klasse.

7597604[/snapback]

 

Dette gir ingen mening.

 

Kommer det en som er equal gearet som meg, så prøver jeg seff å ta han.

 

Hvis du treffer på en som har 5 ganger bedre gear enn deg, løper du, eller prøver du å ta han selv om du vet at du kommer til å bli grise-eid?

 

Feiging.

7597639[/snapback]

 

sprint/stealth/vanish/evasion (spiller ikke rogue selv så glemmer sikkert mye) er ikke feigt. (stealth er vel strengt tatt det da men) .. alle andre classes (kansje ikke warrior da de har blitt skam nerfet har noe feigt, ot men men.

 

likte story'n :) veldig ond :thumbup:

Lenke til kommentar

For spillere som inkluderer meg selv er det eneste valget PVE servere.

Hater selv ganking og har aldri gjort det. Ble ganka utallige ganger i STV, halve tiden der gikk nok med til corpse running.

Feige drittsekker som angrep på lvl 60 en 20 lvl under. Noen gjorde det til og med da jeg var i kamp med mobs.

 

Dritfett å få durability loss sammen med å måtte corpserunne i 5 - 10min. Noen steder i STV tar det jo dritlang tid å komme seg tilbake til fra en GY.

Detta var så tøft at jeg nesten slutta å spille wow. Eneste som holdt meg igjen var RL venner som noenganger kom og hevna seg. Hadde ikke dem spilt der hadde jeg gitt opp wow for lengst. Starta kun på pvp realm grunnet RL venner.

Hadde ingen idee om at det var så ille som det var.

 

En gang på lvl 60 da jeg hadde rimelig bra utstyr. (på det tidsrommet i wow) stakk jeg bort til Nessingway og drepte alle Alliancer jeg så.

Etterpå fikk jeg dårlig samvittighet for det, stakkarene der hadde jo aldri gjort meg noe galt. Angrer faktisk på det enda. :(

 

Men akk ja noen liker slikt. Er ikke en av dem.

Synes det du gjorde var rimelig kult Kombat Kaare, måtte le av det. :)

 

Edit: Må også få si at jeg ikke finner mye RP aspekter i det trådstarter har gjort her.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

hehe, husker igår godt :p var å questa i decolace med druiden (lvl 32)min å er i magram campen, dreper noen sånne centaurer å plutselig har jeg en rogue bakom meg, jeg går caster form, har 10% hp, slenger med i vannet, sjøløve å svømmer fra roguen, går i stealth litt senere i cat form.

 

Så begynner det: Jeg dreper først roguen 3-4 ganger, så kommer det en 30 mage, men ikke att det gjør noe, jeg eier begge to gang på gang :p critta faktisk magen for 591 :p

Lenke til kommentar
For spillere som inkluderer meg selv er det eneste valget PVE servere.

Hater selv ganking og har aldri gjort det. Ble ganka utallige ganger i STV, halve tiden der gikk nok med til corpse running.

Feige drittsekker som angrep på lvl 60 en 20 lvl under. Noen gjorde det til og med da jeg var i kamp med mobs.

 

Dritfett å få durability loss sammen med å måtte corpserunne i 5 - 10min. Noen steder i STV tar det jo dritlang tid å komme seg tilbake til fra en GY.

Detta var så tøft at jeg nesten slutta å spille wow. Eneste som holdt meg igjen var RL venner som noenganger kom og hevna seg. Hadde ikke dem spilt der hadde jeg gitt opp wow for lengst. Starta kun på pvp realm grunnet RL venner.

Hadde ingen idee om at det var så ille som det var.

 

En gang på lvl 60 da jeg hadde rimelig bra utstyr. (på det tidsrommet i wow) stakk jeg bort til Nessingway og drepte alle Alliancer jeg så.

Etterpå fikk jeg dårlig samvittighet for det, stakkarene der hadde jo aldri gjort meg noe galt. Angrer faktisk på det enda. :(

 

Men akk ja noen liker slikt. Er ikke en av dem.

Synes det du gjorde var rimelig kult Kombat Kaare, måtte le av det.  :)

 

Edit: Må også få si at jeg ikke finner mye RP aspekter i det trådstarter har gjort her.

7597869[/snapback]

 

 

 

Kunne ikke vært mer enig med deg, spilte på en PvP server i over 1.5 år, ble ganket utallige ganger og har tilsammen bare drept tilfeldige folk rundt fem ganger i løpet av denne tiden. Akkurat som deg startet jeg kun på en PvP server fordi vennene mine gjorde det samme, etter de fleste av disse sluttet å spille byttet jeg server til en PvE server, angrer ikke det minste på det.

 

Utrolig deilig og kunne slappe av mens man quester, istedenfor og vite at det når som helst kan komme en level 60 rogue snikende bak deg mens du holder på.

Lenke til kommentar

Selfølgelig er det greit å bli drept noen ganger, men når målet er å lage kvalm og rett og slett få en person sint så er det ikke lenger greit. I tillegg kan det være en ny person som spiller, veldig bra inntrykk han får da? Men man slipper aldri unna dette og det nytter ikke å "whine" så det eneste håpet blir jo pve\rp servere. Så du er blandt 10000000 andre som driver med slikt, helt ok.

 

Men at du i tillegg gjør narr av rp blir litt verre synes jeg.

Lenke til kommentar
Æsj, jeg koker nesten over når jeg ser slike drittsekker som Medlarion poste det der, og attpåtil tro at han er kul.

Er det virtell e-penis som må vises frem?

 

Gankere som driver sånn som deg skulle hatt juling (ja, jeg mener det).

 

Tafatte små nerdegutter som syns det er så mojjo så mojjo, men den dagen noen større menn banker livskiten ut av dere (i det virkelige liv, ja det finnes faktisk) skal jeg pent stå og heie på voldsmannen mens han sparker hodet deres inn i asfaltkanten.

 

 

 

PS: Her om dagen så jeg noen horder som ganka en forsvarsløs nightelf, og de var så frekke å attpåtil hviske til meg "buff and heal plz".

Jeg svarte med et enkelt /spit på idioten som spurte meg, mindcontrolla alliancen og shielda og renewa så godt jeg kunne for å holde stakkaren i live.

Gankerne døde til slutt og jeg fryda meg.

/smile og /wave til stakkaren før jeg red videre, og det med en god følelse etterpå. :)

7597828[/snapback]

 

 

Det er stor forskjell på å faktiske ganke på en pvp server , som er en del av spillet, enn å få grisebank av noen som er dobbelt så stor som deg irl.

 

Og du spiller på en pvp server? Kanskje du burde re-rolle hvis du ikke liker systemet blizzard har satt opp på servern din.

Lenke til kommentar
Det er stor forskjell på å faktiske ganke på en pvp server , som er en del av spillet, enn å få grisebank av noen som er dobbelt så stor som deg irl.

7598460[/snapback]

 

Hvilken forskjell?

Den eneste forskjellen er er at i det virkelige liv så har du ikke et tastatur å gjemme deg bak om noen skulle hevne seg.

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar
Det er stor forskjell på å faktiske ganke på en pvp server , som er en del av spillet, enn å få grisebank av noen som er dobbelt så stor som deg irl.

7598460[/snapback]

 

Hvilken forskjell?

Den eneste forskjellen er er at i det virkelige liv så har du ikke et tastatur å gjemme deg bak om noen skulle hevne seg.

7598487[/snapback]

 

Forskjellen er at når det foregår på world of warcraft så er det en del av spillet, alle blir ganka i løpet av levlinga.

I virkeligheten er det no helt annet, for da blir du faktisk skadet og du kan ikke LOGGE UT slik som du kan fra wow.

 

Jeg trodde virkelig ikke at det var nødvendig å forklare folk forskjellen på ganking og vold irl.

Lenke til kommentar
Det er stor forskjell på å faktiske ganke på en pvp server , som er en del av spillet, enn å få grisebank av noen som er dobbelt så stor som deg irl.

7598460[/snapback]

 

Hvilken forskjell?

Den eneste forskjellen er er at i det virkelige liv så har du ikke et tastatur å gjemme deg bak om noen skulle hevne seg.

7598487[/snapback]

 

/sigh

 

Det er et dataspill.

Lenke til kommentar
Forskjellen er at når det foregår på world of warcraft så er det en del av spillet, alle blir ganka i løpet av levlinga.

I virkeligheten er det no helt annet, for da blir du faktisk skadet og du kan ikke LOGGE UT slik som du kan fra wow.

 

Jeg trodde virkelig ikke at det var nødvendig å forklare folk forskjellen på ganking og vold irl.

7598511[/snapback]

 

Det at man bilr fysisk skada er jo forsvåvidt et tullete argument som ikke holder i seg selv.

Det er som å si at "psykisk tortur utført av myndighetene er greit, fordi vedkommende tross alt ikke blir skada."

 

Hvilken "rett" har du til å oppføre deg som en idiot på nettet, men ikke sånn i det virkelige liv?

I praksis så er det ingenting som kan hindre meg i å gå bort og banke opp en helt tilfeldig person på gata.

Eneste forskjellen er at her løper jeg faktisk en ordentlig risiko for å få juling sjøl i ettertid, samt at vi har et rettsvesen for å forhindre slikt svineri.

 

Dette minner meg mye om såkalt "happy slapping" som blir utført i statene og storbritannia, der man går bort til en vilt fremmed person og banker skiten ut av vedkommende mens man tar opp alt på film, og det for å vise frem "morsomhetene" til andre idioter etterpå.

Dette er samme prinsippet.

 

 

Men tilbake til det essensielle: Folkeskikk, også på wow, er det mange som mangler, og overdreven idiotganking som dette her bidrar ikke til å forbedre det.

Lenke til kommentar
Folk må bare huske at selv om det er en lvl 42 du one-shotter og han griner... Han ville etter all sannsynlighet ha gjort akkurat det samme selv mot din lvl 27.

 

7597561[/snapback]

 

Uansett om man liker ganking eller ikke så er den tankegangen der fullstendig retardert. Er det slik du tenker om samfunnet du lever i?

Lenke til kommentar
Tydeligvis noen her som har problemer med å skille et dataspill fra det virkelig liv, oppsøk hjelp snartest. :) Ganking er jo skøy :p

7599008[/snapback]

 

 

Ganking er gøy det, men finns grenser!

 

Greit og ta en low lvl en gang iblant, det er morro :D

 

men å holde på med samma stakkaren mange ganger er bare patetisk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...