OscarWoHA Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Plagsomme Ghaalls gankeblogg Episode 1: Har du her. Episode 1.1: Trykk her Episode 2: Trykk her --------- Satt og kjedet meg, og kom på den gangen jeg leste om roguen som ganket folk i Menethil Harbor og snakket med ofrene via en annen account. Fikk lyst til å gjøre det samme siden jeg også har to accounter. Ble ikke så veldig bra i dag fordi jeg glemte å ta screenshots av ofrene, men jeg husket iallefall å ta bilde av chatten. Velbekomme! Ganker: Ghaall - lvl 60 Undead Rogue med grønt/blått gear og 3200hp Spion: Ghaallspy - lvl 1 Gnome Warrior Server: Defias Brotherhood (RP-PvP) (Trykk for bilde av UI) Episode 1 Target: Madelyn - 36 Human Mage Har corpsecampet henne på hunter-campen nord i STV. Hun dør for tredje gang. Jeg dreper henne igjen. Og igjen.... QQ Target: Rendezvous - lvl 38 Dwarf Priest + Thizzle lvl 60 Gnome Mage i tier2 (Trykk for å se hele bildet) Ganker igjen med en gang han resser Han logger på magen sin uten at det hjelper (Trykk på bildet) Nå er jeg redd og vil gå hjem =( (Trykk på bildet) Så logger jeg av Endret 29. desember 2006 av Meldarion Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Haha genialt Elsker sånne ting som dette her. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ting er jo som kjent ti ganger så morsomme når de gjøres for tusende gang et år i ettertid Sorry, men det var morsomt den første gangen. Lenke til kommentar
PsySpectre Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) *Sukk* Det er dette som ødelegger spillegleden for mange folk. Navnet ditt høres veldig kjendt ut. Vi har sikkert møtt dolker noen ganger, Og mer skal det nok bli EDIT:Morsom idea i alle fal Endret 28. desember 2006 av PsySpectre Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Du må være mer fanatiker slit at de virkelig klikker og river seg i håret. "Omg stop ganking me noob moron!" "Never! All Alliance scum must die, blaaugh wraaugh!" Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Idiot, du har ingenting å gjøre på en rp server når du oppfører deg på den måten. Og da mener jeg ikke gankingen! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Skal prøve å "skuespille" mer som du sier, Carl. =) Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Idiot, du har ingenting å gjøre på en rp server når du oppfører deg på den måten. Og da mener jeg ikke gankingen! 7595354[/snapback] Ja, jeg skjønner ikke at folk synes det er kult en gang. Slike svin har jeg ingenting til overs for, og sier heller mer om hvor tafatt gankeren er. Null respekt fra denne kanten. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er bare folk som aldri klarte å bli gode i CS eller lignende som gjør slikt i WoW. De må føle at de er bedre enn noen, og derfor går de etter low-levels Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 .. for som vi alle vet er Counter Strike og lignende spill målestokken for generell kompetanse innen -alt-. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) og alle spillte cs før de begynnte med wow. Endret 28. desember 2006 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 og alle spillte cs før de begynnte med wow. 7595639[/snapback] Kanskje derfor det er så mange idioter i wow som det er... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Gjort før, yadadada Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Syntes det alltid er like kult når folk faktisk blir så sure over det, når det er akkurat derfor du gjør det, for at de skal bli sure. Du hadde jo ikke fått gjort det hvis ingen noen gang svarte deg tilbake med alle disse "moron, retard" etc etc. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Syntes det alltid er like kult når folk faktisk blir så sure over det, når det er akkurat derfor du gjør det, for at de skal bli sure. Du hadde jo ikke fått gjort det hvis ingen noen gang svarte deg tilbake med alle disse "moron, retard" etc etc. 7595917[/snapback] Åja, hvordan reagerer du når du blir corpsecampet av en level 60, som dreper deg gang, på gang, på gang? Kan skjønne at det er morsomt å se folk overreagere, men alle blir vel litt småsure av slikt. Lenke til kommentar
PsySpectre Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 *Ut å jakte på Ghaall* Lenke til kommentar
Veta Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg og en fra guildet (vi er alliance) dro til Tarren Mill for å denge litt i går. Vi fant en mage på lvl 23 (jeg var lvl 30 rogue, han lvl 26 duid) og vi campa han en stund. Han het Pheew forresten. 3 minutter etter at vi hadde drept han for 5te, kanskje sjette gangen, kom det en skummel mage, på lvl ?? Han het Gheew. Han var med i guilden <Gheew & Pheew Inc.> Fy faen som vi lo når vi så guildnavnet xD Edit: hvis du ikke skjønte det, så campa Gheew oss ganske lenge Endret 28. desember 2006 av Veta Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg og en fra guildet (vi er alliance) dro til Tarren Mill for å denge litt i går.Vi fant en mage på lvl 23 (jeg var lvl 30 rogue, han lvl 26 duid) og vi campa han en stund. Han het Pheew forresten. 3 minutter etter at vi hadde drept han for 5te, kanskje sjette gangen, kom det en skummel mage, på lvl ?? Han het Gheew. Han var med i guilden <Gheew & Pheew Inc.> Fy faen som vi lo når vi så guildnavnet xD Edit: hvis du ikke skjønte det, så campa Gheew oss ganske lenge 7596372[/snapback] Haha fett. Men spiller du på grim batol ??.. for jeg synes jeg husker pheew Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) "Humor"... kan diskuteres. Endret 29. desember 2006 av Dingot0m Lenke til kommentar
Veta Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg og en fra guildet (vi er alliance) dro til Tarren Mill for å denge litt i går.Vi fant en mage på lvl 23 (jeg var lvl 30 rogue, han lvl 26 duid) og vi campa han en stund. Han het Pheew forresten. 3 minutter etter at vi hadde drept han for 5te, kanskje sjette gangen, kom det en skummel mage, på lvl ?? Han het Gheew. Han var med i guilden <Gheew & Pheew Inc.> Fy faen som vi lo når vi så guildnavnet xD Edit: hvis du ikke skjønte det, så campa Gheew oss ganske lenge 7596372[/snapback] Haha fett. Men spiller du på grim batol ??.. for jeg synes jeg husker pheew 7596546[/snapback] Spiller på Frostmane Forresten.. Husker en annen gang, hvor jeg spilte på min elskede UD warlock. Vi hadde gjort Deadmines, og ble ganka hele tiden. Jeg tenkte jeg skulle bli igjen i Westfall istedenfor å dra tilbake til Barrens. Det kom en lvl 25 warrior (jeg var lvl 26) og jeg kita han helt til Duskwood slik at jeg fikk angrepet han først(han var jo ikke pvp tagga i Westfall ) Jeg Dotter og sender succubus, fearer og immolater, helt til det kom en hunter og drepte meg. De campa meg mens jeg ressa under vannet med unending breath. Da følte jeg meg lur (lol) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå