Gå til innhold

CS igjen etter 4 års pause :-)


Anbefalte innlegg

Etter flere års pause, tenkte jeg å prøve litt CS igjen :)

Har nettopp installert 1.6 versjonen, under multiplayer har man en fane som heter Spectactor - når jeg "refresher" denne får jeg opp en liste over 46 aktive "kamper". Noen av de har hengelås, de er vel sperret..Har prøvd å koble meg til noen kamper der det f. eks står 8/128 players, her skulle det være plass til en til..Men når jeg har koblet meg til og neste runde starter har jeg ikke mulighet til å velge team. Jeg ser de andre spillerne, men får altså ikke spilt selv :cry: Noen som vet hva dette kan være? Er det noen som har tips til servere som er åpne og som man kan joine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, hehehe. Takk for opplysningen(e)  :!: Når jeg søker etter kamper under fanen Internett, får jeg ingen treff. Dette var dog igår...Skal prøve igjen ikveld.

7597806[/snapback]

Ok.. men vis du fortsatt ikke ser noen kamper kan du prøve å se under "change filters" og passe på at du ikke har noe rart dær.

Lenke til kommentar

Nei, jeg søker ikke etter et spesielt map. Jeg har huket av for "Ikke passordbeskyttet" og "Server ikke full", deretter trykker jeg "refresh" - aktuelle kamper dukker da opp på listen og jeg kan velge connect for å koble til. Skjønte ikke det med brukernavn og passord, trodde det bare var å "joine" en av kampene. Går jeg på "Spectatcor", får jeg kontakt med engang, men kan jo da bare se på andre som spiller :roll:

Lenke til kommentar
Jeg mente at du kunne sende meg brukernavnet og passordet ditt, så jeg kunne sjekke om det var noe feil med accounten din.

 

Men ja, det skal være som du sier. Hva skjer når du velger connect?

7600382[/snapback]

 

Jeg har ingen account, må man ha det?

Når jeg trykker connect får jeg etterhvert opp feilmeldingen: "LAN servers are restricted to local clients (class C)"

Endret av iggipop
Lenke til kommentar
Du spiller over steam eller? :p

7600403[/snapback]

 

Jeg har kun installert CS 1.6 versjonen, trenger jeg å installere Half Life også?

Om jeg spiller over Steam? Tjaa, si det. Hvordan finner jeg ut av det?

Er skikkelig noob på dette :blush: Spilte CS for en del år tilbake, men da for det meste i lokale LAN...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...