Cappuccinoo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det noen som vet om noen nye mp3-spillere som kommer på markedet i 2007? Tenkte på spillere a la ipod ( med fargeskjerm,osv...) Har Sony noe på gang? (det håper jeg virkelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hvorfor? Vi har da mobiler til slikt! Ps; Grattis med første post forresten. Endret 28. desember 2006 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Ha ha :)takk:) Alltid greit å ha litt plass:) God plass! Mulig det kommer nye modeller fra sony ericsson med større minne da?? jeg skal iallfall skaffe meg ny mobil i 2007, om ikke mp3spiller, så blir det vel en walkmantelefon fra sony Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Alltid greit å ha litt plass:) God plass! Hmm, ja.. Jeg har 4Gb på min W800i, holder for meg. Bytter ut innholdet nå og da... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) jeg skal iallfall skaffe meg ny mobil i 2007, om ikke mp3spiller, så blir det vel en walkmantelefon fra sony 7595391[/snapback] Ehh, hvorfor ikke bare kjøpe Apple sin telefon hvis du vil kombinere mobil og mp3-spiller? Pr.dags dato er nok Walkman-serien (kontra Nokias N-serie) den beste MP3-kombinasjonen men Apple kommer nok til å ta over den tronen fra SE btw: "iPhone" kommer til å ha 8Gb flashminne Endret 28. desember 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hmm! Ja... kanskje det.... men er det noen som vet hvorda iphone virkelig ser ut eller når den kommer? rykter kommer og går, men de er jo sjeldent sanne:( sukk Men men.! 2007 skal nok bli fullt av overraskelser Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Pr.dags dato er nok Walkman-serien (kontra Nokias N-serie) den beste MP3-kombinasjonen men Apple kommer nok til å ta over den tronen fra SE Betviles på det sterkeste. Jeg tror Sony kommer med noe bedre enn iPhone før Eple i det hele tatt får den ut på markedet... Sony har efaring med både kamera og telefon i tillegg til Walkman, hva har Eple fra før? Mac og iPod .... ooh! Endret 30. desember 2006 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tror også Sony Ericsson kommer med noe bedre en Apple, men tror fremdeles at Apple sin kommer til og selge bedre (hvis den kommer). Fordi folk kjenner Ipod og vil gjerne ha en sånn telefon... Men tiden vil vise hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå