Jigsaw V Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hei og hopp og god Jul/ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor påske. Sitter her i Tromsø sinnsykehus med alsheimer, 3 verdenskrig er her straks. Jeg har nedlastet Fedora6 og har brendt den inn på en DVD plate. Men Fedora vil ikke starte jeg får opp denne feilmeldingen: Unknown keyword in config file. Unknown keyword in config file. Could not find kernel image: linux Resten som står på bildet har jeg selv prøvd og skrevet inn for og lete etter "linux". Jeg skjønner ikke en dritt. Jeg brendte platen med Nero. Har jeg brendt platen feil? Jeg brendte den som "Burn Image to Disc" på Copy and Backup delen av Nero. Går dette ikke ann og fikses så "brenner" jeg plata på virkelighet med 350Celsius i stekeovnen. Endret 28. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Snakkes. Skal prøve på Itavisen.no når jeg kommer hjem igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå