Gå til innhold

problemer med ringenes herre kampen om midgard 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Mange som har problem med midgard. Jeg også, men det var et helt annet problem.

 

Edit: Nei det var det ikke, det jeg gjorde var at jeg fjerna Midgard fra maskinen. Så installerte jeg det på nytt, når jeg var ferdig med det så la jeg inn game.daten som jeg hadde lasta ned. Så funka det :D

Endret av TobzzZ
Lenke til kommentar
Mange som har problem med midgard. Jeg også, men det var et helt annet problem.

 

Edit: Nei det var det ikke, det jeg gjorde var at jeg fjerna Midgard fra maskinen. Så installerte jeg det på nytt, når jeg var ferdig med det så la jeg inn game.daten som jeg hadde lasta ned. Så funka det :D

9069103[/snapback]

 

Ok, det kan jeg prøve. Har sett litt rundt på nettet ellers også, men der er det mest folk som har lastet ned spillet, dette er kjøpt i butikk og jeg bruker cd'en.

TobzzZ: Hvor lastet du ned denne "game.dat" filen?

 

Er svært takknemlig for alle som hjelper meg!

 

Får altså denne feilmeldingen som bildet viser.

post-22864-1184378950_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Mange som har problem med midgard. Jeg også, men det var et helt annet problem.

 

Edit: Nei det var det ikke, det jeg gjorde var at jeg fjerna Midgard fra maskinen. Så installerte jeg det på nytt, når jeg var ferdig med det så la jeg inn game.daten som jeg hadde lasta ned. Så funka det :D

9069103[/snapback]

 

Ok, det kan jeg prøve. Har sett litt rundt på nettet ellers også, men der er det mest folk som har lastet ned spillet, dette er kjøpt i butikk og jeg bruker cd'en.

TobzzZ: Hvor lastet du ned denne "game.dat" filen?

 

Er svært takknemlig for alle som hjelper meg!

 

Får altså denne feilmeldingen som bildet viser.

9070498[/snapback]

 

Prøv på denne siden http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_27

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort, slettet spillet, innstallert det, lagt inn ny game.dat og oppdatert til 1.06v, men nå skjedde det igjen etter litt tid, lenger ut i spillet.

 

Nå fikk jeg denne feilmeldingen (se bilde)

 

Noe jeg kan gjøre?

9115690[/snapback]

 

Prøv på nytt, slett spillet helt fra dataen. Installer det, ikke prøv og start det før du har lagt inn game.daten. Skal gå da !

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort, slettet spillet, innstallert det, lagt inn ny game.dat og oppdatert til 1.06v, men nå skjedde det igjen etter litt tid, lenger ut i spillet.

 

Nå fikk jeg denne feilmeldingen (se bilde)

 

Noe jeg kan gjøre?

9115690[/snapback]

 

Prøv på nytt, slett spillet helt fra dataen. Installer det, ikke prøv og start det før du har lagt inn game.daten. Skal gå da !

9115763[/snapback]

Akkurat det jeg har gjort da, men finner ikke save game filen, men skal jeg legge inn game.daten før jeg oppdater med patch 1.06?

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort, slettet spillet, innstallert det, lagt inn ny game.dat og oppdatert til 1.06v, men nå skjedde det igjen etter litt tid, lenger ut i spillet.

 

Nå fikk jeg denne feilmeldingen (se bilde)

 

Noe jeg kan gjøre?

9115690[/snapback]

 

Prøv på nytt, slett spillet helt fra dataen. Installer det, ikke prøv og start det før du har lagt inn game.daten. Skal gå da !

9115763[/snapback]

Akkurat det jeg har gjort da, men finner ikke save game filen, men skal jeg legge inn game.daten før jeg oppdater med patch 1.06?

9116081[/snapback]

 

Ja

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...