EinarEriksen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Motorola H300 er et trådløst hodesett som ikke krever lading. Hvordan fungerer det i praksis? Les mer Lenke til kommentar
noseh Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Glemte jeg å nevne at jeg krever royalty for denne Einar? Fine bilder Endret 28. desember 2006 av noseh Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jepp, det gjorde du. Tenkte jeg skulle ta all æren selv, jeg. Nå står det iallefall navnet ditt under bildene. Til hvilken konto skal jeg overføre de 3000 kronene per bilde? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Til hvilken konto skal jeg overføre de 3000 kronene per bilde? Min konto passer fint. Virkelig utrolig at headsettet holder hele 30 timer tale på ett AAA-batteri. Hvor mange timer klarte dere å få ut av det under testperioden? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er det ingenting som heter oppladbart AAA-batteri da? Så kan det jo både lades, OG ha konge batteritid Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jo, men da trenger du en egen lader til det batteriet. Men det finner du hvor som helst (for eksempel Clas Ohlson) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Blir det for stort og klumpete å ha en AAA-lader i headsettet? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Skulle egentlig tro at "all" elektronikken tilknyttet AAA-laderen kan integreres i transformatoren, og man dermed ikke får noe mer klumpete headset, men kanskje en bittelitt større transformator (noe som egentlig ikke er en *enorm* ulempe). Merkelig om jeg har rett egentlig, for da bør vel dette være noe motorola allerede har tenkt på Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Eller, det kan hende at Motorola -har- tenkt på dette, men bare venter litt med å slippe det. Markedsstrategi, vet du, om man slipper all kunnskapen med en gang, vil det ikke være igjen noe å tjene penger på året etterpå. Hadde produsentene hatt lyst, tror jeg vi kunne sett veldig mye heftig, men som sagt, da ville de ikke tjent nok penger. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tjener de ikke penger kan de ikke utvikle noe nytt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg