MaDasK Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei. Noen av dere syns sikkert dette er en stusselig ting å henge seg opp i men den irriterer meg grønn. Når jeg har f.eks mirc oppe å kjører og skal minimere det, (legge det ned på oppgavelinja) så slider det ikke fint ned som det gjør hos alle andre liksom. Det hakker seg ned som bare juling. Jeg kunne virkelig ha trengt hjelp her. Jeg har oppdatert, skjermdrivere, chipset osv osv men ingenting hjelper. :sad: Noen her som har samme problemet eller vet hvordan jeg skal fikse det? :smile: På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 kva maskin har du? kva oppsett bruker du i XP?? classic? (sann skrivebords greier?, det kan kansje ver raskare med classic enn med det andre valget) -Kim- Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Glemte å vise signaturen. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 ja, så var det skrivebordsoppsettet da? det er classic eller? (anbefaler det) -Kim- P.s bruk win2k Lenke til kommentar
superman Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Er enig at den hakkingen er irriterende. Prøv å defragmentere harddisken, og gjør dette ofte, i alle fall hvis du installerer og sletter programmer ofte. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Høres ut som at du har noe som ligger å bogger cpu i bakgrunnen... Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kjører vel ikke SETI@Home eller noe lignende vel? Det ligger normalt i bakgrunnen og humper av gårde med 99-100% prosessorlast, og gjør att slike ting som minimering og lignende ofte hakker... Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Eneste jeg ville gjøre var og skifte ut XP møkka med 2k, mye bedre. (etter in mening) Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Kazaa er en jævel til å stjele systemressurser. Spesielt spywaren som følger med der. Installer Ad-Aware og fjern ALT av spyware. Det hjelper! :smile: Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har du prøvd å oppdatere skjermfrekvensen din ? sett den på mest mulig! Og skru av *husker ikke hva det heter* men slik at når du drar et vindu så følger ikke hele vindu men bare "rammen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå