Øyvind Skogseide Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei! Jeg har eit spørsmål Kossen fjerner jeg kjøleren på skjermkorte uten å brekke/ødelegge festene dens? oops, skulle vell ha vert under skjermkort.... Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei!Jeg har eit spørsmål Kossen fjerner jeg kjøleren på skjermkorte uten å brekke/ødelegge festene dens? oops, skulle vell ha vert under skjermkort.... 7594603[/snapback] Kommer vel litt an på hva slags skjermkort det er snakk om.... men det er ofte noen enkle klips man klemmer inn eller lignende. Jeg har ihvertfall erfart at det er enklere å ta av kjøleren på skjermkortet når kortet er varmt, dvs vært i bruk et øyeblikk. Da er kjølepastaen varm og myk, og da sitter ikke kjøleren like godt fast. Jeg har byttet et par tre kjølere på skjermkort, og har aldri hatt bruk for å bruke noe makt i det hele tatt. Men for sikkerhets skyld, bør du kanskje få litt mere presise svar fra noen andre før du setter i gang, jeg er ikke noen ekspert på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå