Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva er det egentlig damer tenner på? Hva kan jeg gjøre for at ei dame skal bli litt tent? (Tenker nå på jenter i 15-25 år her da) Hva gjør damene kåte? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Min forrige eks tente på ballene mine. Hun ble steinkåt av å se på dem. Jeg har aldri sett ei jente fingre seg selv så fort som hun, heh. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er veldig individuelt. Men for å løfte det opp på det mest generelle nivået jeg kan...så reagerer damer mye mer på tanker enn visuelt stimuli. Vi gutter er litt mer tvert imot. Om du kan skape en fantasi eller ett attraktivt bilde av en situasjon inne i hode til en dame....så har du kommet langt på vei. Det er ikke å si at du kan se ut som en tulling og så klare å tenne ei dame. Man må jo kunne komme nærme nok og lenge nok til å kunne plante den tanken da. Så vær ren og pen og lukt godt. AKIRA Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva gjør damene kåte? 7594589[/snapback] Stefan. Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det Steffy du sikter til? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Så det er sånn det ligger an, ja. Jeg har nok sett det komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jenter tenner vel mest på raketter? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jenter tenner på ekle, hårete, stygge, bråkete, bortskjemte, irriterende, masete, klengete, sinte, slemme, sure, illuktende, fisefine, femi, fulle, feite, rare, dumme, korte, blakke, slappe, late menn.... Er ikke det logisk ? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jenter tenner på ekle, hårete, stygge, bråkete, bortskjemte, irriterende, masete, klengete, sinte, slemme, sure, illuktende, fisefine, femi, fulle, feite, rare, dumme, korte, blakke, slappe, late menn.... Er ikke det logisk ? 7596285[/snapback] Det blir logisk hvis du setter ordene i alfabetisk rekkefølge. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jenter tenner på ekle, hårete, stygge, bråkete, bortskjemte, irriterende, masete, klengete, sinte, slemme, sure, illuktende, fisefine, femi, fulle, feite, rare, dumme, korte, blakke, slappe, late menn.... Er ikke det logisk ? 7596285[/snapback] Rart jeg ikke har kjæreste Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Så det du sier, Kimmi. Er at kvinner ikke tenner på menn om de er blakke? Kan ikke helt se måten du tenker på her. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hmm, tja, vet ikke jeg , kanskje en 17cm lang stokk med 7cm i diameter inni skjeden ? Tja, eller forspill Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Så det du sier, Kimmi. Er at kvinner ikke tenner på menn om de er blakke? Kan ikke helt se måten du tenker på her. 7597098[/snapback] Kan ikke se helt hva du tenker med her, rompa eller foten. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jenter tenner på drittsekker Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jenter tenner på drittsekker 7599676[/snapback] Er hele denne posten useriøs? :!: Men det vanligste jenter tenner er......Hm, er ikke noe fasistsvar på det der Gå bort til en jente på gata som har kjæreste å spør hva hun liker med han heller du.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Visse brukere benyttet anledning til å gjøre dette til en tulletråd mens moderator var opptatt annetsteds. Det er ikke noe snilt mot trådstarter. Noen har gjort det før og tøyer strikken en smule på denne måten. Nå er vel dette strengt tatt ikke noe sensitivt emne, så her var det ikke nødvendig å bruke gjesteposting. Tråden stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg