Chasin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Da er det vel på tide med stemningsbilde fra jula. Tatt på ettermiddagen, ca kl. 1530. Består av to eksponeringer. Vad tycks? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Stemningsfult og fint. I like! Det eneste jeg kan finne å pirke på er at komposisjonen på en eller annen måte er litt høyretung (noe som jo er pussig, siden fjellene er på venstre side ). Jeg tror det er noe med linjene i bildet som får meg til å føle at det heller litt mot venstre. ...men det heter altså juledag, ikke Jule Dag. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ...men det heter altså juledag, ikke Jule Dag. 7594628[/snapback] Men så er det desverre sånn selv ivrige fotografer må skrive 3 ord i emne tittelen. Mads Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Får du ikke til å legge ut en versjon hvor skyene er mer rød? Dette var fint men vil også se hvordan det er med litt mer kontraster og rødfarge. Marius Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Takk for raske svar. Idiotiske regler gir idiotiske titler... Har ett annet bilde der himmelen er mer rød, men der er forgrunnen helt svart. Er tatt uten stativ, så jeg har desverre iik like nok eksponeringer til å klone sammen ett med en rødere himmel. Kan jo alltids lime inn en annen himmel, men synes ikke det er riktig... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 La du ikke ut to bilder av dette motivet i forskjellige versjoner? Gi en link til de to bildene så skal jeg se hva jeg kan gjøre..... Du kan vel ikke legge ut to veldig store så det blir lettere å jobbe med. Så høy oppløsning som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Desverre er nok bildet litt uskarpt noe som til dels kan rettes i etterkant, men man også ødelegge mye ved å skarpe det for mye. Jeg tok meg den friheten å leke litt med bildet ditt i PS. Mitt forslag: Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Et pent bilde. Fine og annerledes fager på himmelen, ikke som andre kveldsbilder inne her. Jeg ville ha hatt den fjerneste toppen mer i midten av bildet, ville fått med meg mer veien også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå