sekt Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, alle har vel noen spesiell sanger som kaller på tårene. Jeg mener ikke av den type at "Dama sa hun hadde vært utro mens denne sangen gikk" etc, men rett og slett en sang du ikke vet hvorfor gir deg slike følelser. Det er bare.. nydelig. Jeg har hatt mange opp gjennom tidene, men som jeg kommer på akkurat nå er det: -Tore sin gitarsolo på arcturus' shipwrecked in oslo -Devin Townsend - Deep Peace Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, alle har vel noen spesiell sanger som kaller på tårene. Jeg mener ikke av den type at "Dama sa hun hadde vært utro mens denne sangen gikk" etc, men rett og slett en sang du ikke vet hvorfor gir deg slike følelser. Det er bare.. nydelig. Jeg har hatt mange opp gjennom tidene, men som jeg kommer på akkurat nå er det: -Tore sin gitarsolo på arcturus' shipwrecked in oslo -Devin Townsend - Deep Peace 7594517[/snapback] *sprute* Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Antony and the Johnsons - Man is the Baby The Beatles - While My Guitar Gently Weeps Men har vi ikke et par slike tråder fra før av? EDIT: her Endret 28. desember 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
sekt Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg tenkte det fantes en fra før, så søkte først, men fant ingen da. Beklager at jeg overså den. Da kan det stenges her :] Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jepp, vi har også denne tråden, som er nyere enn den allerede nevnte og har flere svar. Da stenges denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg