daisschaare Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei! Mistet internettforbindelsen min i dag. DSL lampa på modemet bare står å blinker,skal jo lyse konstant når den har forbindelse med sentralen. Fasttelefonen(analog) virker som en drøm. Har testet modemet hos en kamerat med samme ISP og kom rett på nett der. Snakket med kundeservice,og de skulle melde inn linjefeil. Er på Telenors nett. Er det bare å vente? Eller er det noe håp om internett med det første. Er det noen som har kunnskap om slike feil på forumet her. mvh Dais Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er nok bare å vente, har hatt samme problemet selv flere ganger, varer det lenge (som i flere dager), be de slette informasjon og legge inn på nytt, det har fiksa feilen her 3 ganger før. Ellers skjer det andre ganger, men kommer igjen relativt kjapt Lenke til kommentar
daisschaare Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Takker for svar. Hvilken info skal de slette. ISP eller monteringsfolka Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det eneste jeg ikke kan se du har testet er splitteren. Prøv modemet rett i kabelen som går inn på splitteren. Lenke til kommentar
daisschaare Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 HEI! Har prøvd kabelen rett i modemet også. Er foresten Start.no jeg har. Har fungert som en drøm. Menete på at det var noe mellom meg og sentral :-( Lenke til kommentar
daisschaare Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jippi. Nå er alt i orden igjen. Ringte til Start.no i går i fem tiden og i dag klokka 1030 ringte Eltel meg og jeg var på nett igjen. Vil med dette anbefale Start.no på det sterkeste. Desidert den beste ISPen jeg har hatt til nå(den fjerde i rekka) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå