It's me Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har glemt passordet og kommer ikke inn i admin-kontoen min. Noen tips til å komme forbi? Et program eller lignende? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html Der ligger alt du trenger. Jeg har brukt det på en win2000 server som jeg glemte passordet på en gang. Det står på siden at den støtter winXP nå så det er bare å prøve. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Den var litt vanskelig å skjønne. Er det ikke noen lettere måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Du får vel ikke endret admin passord uten admin konto (er ikke sikker på dette, men det høres idiotisk ut hvis det faktisk skal kunne gå an å bruke gjeste-kontoen til å skifte passord på admin konto) Enkel løsning: Har du en annen admin konto kan du endre passord på admin kontoen ved å gå på manage my computer >> Local users and so on... Vanskelig løsning/tar lang tid: Skaff et passord-knekker prog. Husker desverre ikke hva det heter, google litt rundt eller download.com så finner du sikkert noe Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Det finnes flere, det er sikkert. Men dette var den eneste som var gratis. Mange selskaper selger slik programvare(mer brukervennlig) men det koster mye penger også. :sad: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 en annen tungvinn måte er å få en oppstartsdiskett av venn og kopiere de viktige filene over på en annen disk via DOS og så formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå