pumba50 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei. Jeg legger ved et screenshot av en klype som jeg fant i en .PDF-bok. Hva er dette slags klype, hvor får man kjøpt den? Jeg trenger en slik klype for å trene tomlene mine. Det er ekstra bra hvis noen vet om en sterkere klype, men ikke så sterk at jeg ikke klarer å lukke den med tommelen og pekefingeren. Takk for alle seriøse svar. God jul og godt nyttår. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 får du ikke kjøpt slike klemmer i byggevareforetninger. De kan brukes til å holde sammen ting som skal limes osv. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=1647599 De største kan være ganske harde, men jeg tror det skal gå greit med de mindre. (Du trenger de store når du blir sterkere og trenger mer motstand. ) Edit: Og denne likner veldig på den du har funnet bilde av. Endret 28. desember 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det der er en limklemme. Det finns egene fjærbaserte apparater for å trene klypa, stikk innom en sportsbutikk og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå