Rescue me Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har bestilt en switch fra komplett på tirsdag og i morgen kommer en kompis til meg og vi skal lane da hvis switchen har kommet og jeg lurer på hva leveringstiden er på komplett. PS: Det er over 100 switcher av den typen jeg skal ha på lager. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 3-4 dager, men kan ta litt mer tid nå, når de hadde stengt i julen..... og sikkert mange bestillinger i mens..... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det kommer ann på hvor du bor. Jeg pleier å få pakker fra komplett etter 4 dager. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Vent litt, skal sjekke hvor lang tid det bruker å ta for meg.. Blir å redigere denne posten når jeg har funnet det ut EDIT: Nå har jeg sjekket med mine gamle ordrer. Og dessverre ser leveringstiden ut til å variere sterkt. Alt fra 2 - 4 dager. Det er helt håpløst å si hvor lang tid det vil ta, for det er tydelig at det ikke er noe som heter "fast leveringstid". Jeg vet ihvertfall at posten garanterer leveringstid på en ramme på 4 dager i hele Norge med unntak av Finnmark. Endret 28. desember 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det har jo også mye å si om hvor du bor da. Hvis du bor langt vekke fra varelageret deres så tar det lengre tid å snede det, det sier seg litt selv egentlig. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bestilte et spill fra Komplett på kvelden lille julaften, fikk pakken i dag men butikken var stengt når jeg kom dit. Bor 7 mil nord for Oslo. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg bor i Tromsø. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Prøvd postens pakkesøk? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bor i Tromsø og det tar 7 dager å få varene jeg bestiller. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 bor i harstad jeg, og bestiller jeg pakken på en mandag, så har jeg den enten torsdag eller fredag, alt etter som. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har også en helt ned i to dager, betalte med VISA og uten sporing. Bor i Bergen. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 tok bare 2 dager med meg.... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bor i Tromsø og det tar 7 dager å få varene jeg bestiller. 7595032[/snapback] Jeg har bestillt fra Komplett sikkert 50 ganger. Det tar alltid 4 dager til Tromsø + 1 dag til Kirkenes hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har bestilt en switch fra komplett på tirsdag og i morgen kommer en kompis til meg og vi skal lane da hvis switchen har kommet og jeg lurer på hva leveringstiden er på komplett. PS: Det er over 100 switcher av den typen jeg skal ha på lager. 7594153[/snapback] Hvorfor ikke bare logge seg inn på din konto hos komplett og sjekke ordrestatus? Da ser du nøyaktig hvor langt pakken er kommet i behandligen. (Såfremt postens pakkesporing er oppdatert. Noe den av erfaring ikke alltid er...) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har bestilt en switch fra komplett på tirsdag og i morgen kommer en kompis til meg og vi skal lane da hvis switchen har kommet og jeg lurer på hva leveringstiden er på komplett. PS: Det er over 100 switcher av den typen jeg skal ha på lager. 7594153[/snapback] Hvorfor ikke bare logge seg inn på din konto hos komplett og sjekke ordrestatus? Da ser du nøyaktig hvor langt pakken er kommet i behandligen. (Såfremt postens pakkesporing er oppdatert. Noe den av erfaring ikke alltid er...) 7595969[/snapback] Ordrestatusen er på sendt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Da sporer du den bare via posten. Spørs om du får noe før mandag, hvis den ble sendt i går. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Da sporer du den bare via posten. Spørs om du får noe før mandag, hvis den ble sendt i går. 7596787[/snapback] Hvordan sporer jeg? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Sporingsnummer finner du enten inne på din side på komplett.no eller i leveringsbekreftelsen som du har fått på mail. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Sporingsnummer finner du enten inne på din side på komplett.no eller i leveringsbekreftelsen som du har fått på mail. 7597935[/snapback] Hvor skriver jeg denne koden? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Sporingsnummer finner du enten inne på din side på komplett.no eller i leveringsbekreftelsen som du har fått på mail. 7597935[/snapback] Hvor skriver jeg denne koden? 7597960[/snapback] på posten.no, boksen helt til høyre der det står "Følg en sending (sporing)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå