saphiens Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hvordan låser man opp prosessoren egentlig? Jeg har en XP200, som jeg gjerne ville hatt litt mer ut av, men forstår ikke hva det menes med låse opp prosessoren... Har forøvrig et dårlig hovedkort: Elitegroup K7S5A Tror nok det må byttes ut etter hvert... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Vet ikke om denne metoden funker på din prosessor, men dette er hvertfall metoden for de første XP'ene: http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Metoden funker bra den! Det var veldig vanskelig å få den strømledende malingen til å legge seg fint når jeg bruke tape for å maskere, så jeg endte opp med å bruke en syltynn pensel til å "tegne" banene uten å maskere... Funket helt fint, men det er lurt å måle broene med et multimeter for å sjekke at det ikke har blitt kontakt der det ikke skal være kontakt.. Du kan bruke en lynlim til å fylle hullene, tørker på 5-10min da, så går det fortere! Malingen får du i rep. kit. til varmetråder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå