rykket Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har ikke spilt Zelda siden på NES. Etter det har det kommet en god del spill. Er det noen som vet hvilke spill det er mulig å spille på wii? Vet at man kan spille: The Legend of Zelda (NES -virtual console) Twilight princess wind waker Er det noen som vet om: Ocarina of Time: Master Quest er å oppdrive til gamecube? Er det det samme som Ocarina of Time til Nintendo 64 bare viderutviklet? Er det noen andre Zelda spill man bør få med seg, evt muligheten for det via wii? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 http://www.zelda.com/universe/game/ocarinamaster/ Etter å ha lest dette, har jeg mine tvil. :/ Lenke til kommentar
Cord Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Dersom du får tak i samlepakken av Zelda til GC, som fulgte med endel konsoller, kan alle disse spilles på Wii, pga at den er bakoverkompatibel:-) Spillte Panduras Mask for første gang for noen mnd siden på den måten faktisk :-) Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mener at den samlepakken var tilgjengelig i butikkene her til lands også, husker ikke hvor jeg kjøpte min men er rimelig sikker på at det ikke var sammen med konsollen. Lars Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Fikk ihvertfall med MQ når eg kjøpte Windwaker på Europris for ei stund sia Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mener at den samlepakken var tilgjengelig i butikkene her til lands også, husker ikke hvor jeg kjøpte min men er rimelig sikker på at det ikke var sammen med konsollen. Lars 7594405[/snapback] Jeg kjøpte min i sammen med ett 1080 Avalance spill. 1080en solgte jeg tilbake som innbytte på EB-games. Ble en grei deal. Master Quest er en annen vri på OOT. Det er liksom plassert noen andre monstre og kanskje andre måter å løse gåtene på. På ingen måte bedre enn orginalen, kanskje litt vanskeligere. Zelda spillene er så perfeksjonert fra starten av at man nesten ikke kan forbedre dem. Graffiken er vel noe bedre enn N64. Krever 60hz kompatibilitet på TVen. Noe mange har selv om det ikke står noe om det. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Både Ocarina of Time og Ocarina of Time Master Quest fulgte med første opplaget av Wind Waker til GameCube. MQ er i bunn og grunn det samme spillet, men med templene har blitt omgjort slik at de er litt vanskeligere. Det er ikke nødvendigvis bedre enn originalen på noen måte, men det er artig å spille gjennom dersom man har runnet originalen og er ute etter litt større utfordring. Du kan også få tak i den originale OOT på GC-samlediscen "Collector's Edition" som også inneholder Zelda 1, 2 og Majora's Mask, samt noen videoer og en demo av Wind Waker. På begge discene kjører OOT i høyere oppløsning enn på N64, så grafikken er merkbart mindre "grøtete". Både bonusdisken til Wind Waker og Collector's Edition burde ikke være vanskelig å oppdrive på QXL eller eBay, selv om du nok må ut med et par hundrelapper. Personlig mener jeg at A Link to the Past (originalt på SNES) er det beste Zeldaspillet, et lite hakk over OOT og MM. Det er dessverre ikke tilgjengelig på VC enda, men det kommer nok på nyåret en gang. Evt finnes det også til GBA. Lenke til kommentar
rykket Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hei, Takk for mye bra tilbakemelding! Hvor kan man kjøpe spill ifra til wii kjøpt i norge? Hele Europa? Er det noen som har bra tips på spillbutikker i norge/europa på nett? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Grafikken har klart fått seg et løft i bonuspacken.. Men det er litt vanskelig å spille med gamecubecontrolleren synes jeg da.. Men jeg har aldri hørt om pandoras mask? Er det et nytt spill? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fluesoppen antar at han mener majoars mask eller noe sånt, husker ikke hva spillet heter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Majora's Mask ffs folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå