magiXen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Lurer på hva dere syns jeg skal velge.. og begrunn hvorfor! lurte litt på et par spill, skal kjøpe et til hælja.. Dead Rising Battlefield 2 Ghost Recon.. lyst på alle 3... har hatt ghost recon før Endret 28. desember 2006 av magiXen Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg koser meg godt med Dead Rising, fantastisk zombie action adventure slasher something. Men vær klar over ett par ting dog : 1. Det er singleplayer, så hvis du er ute etter multiplayer spill så er ikke dette spillet for deg. 2. Save systemet kan være ganske hardcore.....1 savespot, og man kan bare save på spesifikke plasser. Irriterte meg til å begynne med, men etter hvert så skjønte jeg logikken bak det. I ettertid så tror jeg spillet har mistet litt av nerven hvis utviklerne hadde latt spillere save overalt. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kan absolutt anbefale Dead Rising. Utrolig kult spill der det er hundrevis av måter å slakte zombies på. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 oki da trur jeg det blir dead rising kansje et til hvis jeg får penger nok.. hehe Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 vegas og dead rising then?? eller no bedre valg? Lenke til kommentar
lin22 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) vet at gears of war ikke står i listen din. men gears of war ? :> EDIT: fixa på en S for mye Endret 29. desember 2006 av lin22 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vil absolutt anbefale Gears of War også, likte det veldig godt selv om jeg ikke er noen stor fan av shooters. Single player kampanjen var litt kort dog, men fikk lyst å spille igjennom den igjen så og si med en gang etterpå. Det er også mye morro å hente på multiplayer siden. Vegas har jeg bare prøvd demoen av og det virker jo bra det også, og spillet har i all hovedsak fått gode kritikker. Det er dog blitt mer actionpreget sammenlignet med de gamle spillene serien, noe som enten er bra eller dårlig basert på dine preferanser. Liker du shooters så er det ingen grunn til ikke å plukke opp Perfect dark zero till 99 kroner : Link . Jeg likte også Condemed (survival horror) godt, og man får tak i den for 199 kroner på samme nettbutikken. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 samme som lin22 og savitri, annbefaler Gears Of War på det varmeste Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 slenger meg på bølgen. gears of war og rainbow six vegas begge utrolig gode spille Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 slenger meg på bølgen. gears of war og rainbow six vegas begge utrolig gode spille 7599577[/snapback] Hiver meg på bølgen jeg også, Gears of War og Rainbow Six: Vegas Battlefield 2 MC syns jeg du bør styre unna, vent heller på Battlefield Bad Company Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Styr unna Battlefield 2: MC, Dead Rising har litt for mange småfeil til at jeg ville anbefalt det. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 endte opp med ghost recon å ekstra wireless kontroll da har jeg premium med ekstra kontroll og ridge racer 6, G.R.A.W. , Saint's Row... ikke spesiellt imponert over saint's row.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå