Gå til innhold

nytt xbox 360 spill..hvilket skal jeg velge?

magiXen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg koser meg godt med Dead Rising, fantastisk zombie action adventure slasher something.

Men vær klar over ett par ting dog :

1. Det er singleplayer, så hvis du er ute etter multiplayer spill så er ikke dette spillet for deg.

2. Save systemet kan være ganske hardcore.....1 savespot, og man kan bare save på spesifikke plasser. Irriterte meg til å begynne med, men etter hvert så skjønte jeg logikken bak det. I ettertid så tror jeg spillet har mistet litt av nerven hvis utviklerne hadde latt spillere save overalt.

Lenke til kommentar

Vil absolutt anbefale Gears of War også, likte det veldig godt selv om jeg ikke er noen stor fan av shooters. Single player kampanjen var litt kort dog, men fikk lyst å spille igjennom den igjen så og si med en gang etterpå. Det er også mye morro å hente på multiplayer siden.

Vegas har jeg bare prøvd demoen av og det virker jo bra det også, og spillet har i all hovedsak fått gode kritikker. Det er dog blitt mer actionpreget sammenlignet med de gamle spillene serien, noe som enten er bra eller dårlig basert på dine preferanser.

Liker du shooters så er det ingen grunn til ikke å plukke opp Perfect dark zero till 99 kroner : Link .

Jeg likte også Condemed (survival horror) godt, og man får tak i den for 199 kroner på samme nettbutikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...