DavidA99 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hjelp! Ønsker å overføre ca 30gig fra den stasjonære til en bærbar vha. firewire. Hvordan må maskinene settes opp? Trenger grundig beskrivelse da jeg er helt grønn på dette med nettverk. Svært takknemlig for svar... Mvh. David Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Denne posten skulle vel egentlig bli postet i lagringsmedier! Ettersom jeg vet har ikke firewire noe med nettverk å gjøre. Har du en kryssa nettverkskabel (CAT X UTP, der X er 5 eller 6) i hus, kan du bruke den UTEN switch/router. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Lagringsmedie forumet ville blitt like feil du. Det finnes en kategori som heter nettverk vettu. Du finner masse oppskrifter på firewire nettverk om du googler litt. Her f.eks.: http://www.lifehacker.com/software/network...wire-173973.php Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Se litt i dette forumet, var da virkelig en dønn lik tråd for under et døgn siden.... Mulig eg har drømt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvorfor lager du to like tråder? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 **** Midlertidlig stengt for opprenskning **** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg