aulin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Heisann! Jeg lurte på om noen av dere kunne gitt meg noen tilbakemeldinger på et lite utdrag av en låt jeg holder på med? Takker på forhånd for hjelpen http://files.oneplace.no/dj%20breakfingah%...h%20boobies.mp3 PS. Ikke tenk for mye på tittelen her, nei Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tittelen? Jeg stusser heller på artistnavnet, men jaja. Det er et fint utkast synes jeg. Det er noe som ikke stemmer helt i starten og du bør kanskje putte på noen flere elementer litt lenger ut. Skal det være vokal på denne? Lenke til kommentar
aulin Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Sant nok, artistnavnet er ikke akkurat seriøst det heller, nei EDIT: fjernet unødvendig quote. Endret 28. desember 2006 av aulin Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Synd den var ganske bra, eneste du kunne gjøre var å vente litt med hovedmelodien og få den mer oppbyggende hvis du skjønner hva jeg mener. edit: Og ja starten var litt rar Endret 28. desember 2006 av Rakib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå