noenmoen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 har nettop bygd en PC med: intel E6300...corsair value ram 1gb...NEC DVD brenner...msi neo hovedkort...amsung spinpoint 250GB HDD...chieftec kabinett og strømforsyning. når jeg trykker på power knappen hører man at PC'n starter... HDD starter,CPU vifte staarter men jeg er litt usikker på om d skjer noe i DVD brennern. skjermen er svart og jeg får ikke åpna DVD brenneren... Håper noen kan hjelpe meg så snart som mulig Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 gløm d jeg fant ut va som va feil Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hva var feil med din? har akkurat samme problem. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har et problem når jeg slår på pc'en, men skjermen blir ikke svart.. Merket på pc'en kommer opp, så jobber den ikke videre. Noen forslag om hva det kan være? Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 reset biosen. tror det skal hjelpe. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Men når det ikke virker, slår jeg den av på den "brutale" måten, og når jeg starter den igjen, trykker jeg ned et punkt ved siden av "musen". Skulle nesten tro at det var en løs del eller noe Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Var det veldig dårlig forklart, eller? Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 jeg glømte å sette i strøm kontakten til prossesoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå