jangi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) jeg kjøpte meg en ny bygge pc. jeg satt alt sammen men da jeg skulle skru den på kom lyset på hovedkortet, tok av stømmen og koblet de ledingene til start kanppen. skrudde på gikk alt svart, PC'n og Sikringa dvs. lyset i romme. kan det være forlite støm, på hovedkortet. det er en 12V inntak der men jeg satt i en 8V som følgte med. noen av venne mine har en 8v der det kan være 12v og dem's pc'ser funker perfekt. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?! eller hva jeg har gjort feil? jeg la med ett vedlegg der all spesifikke står min_pc.doc Endret 28. desember 2006 av jangi Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har du plassert spacere mellom HK og kabinett? Det skal ikke være mulig at sikringen i skapet ryker ved feilkobling av kortet, så jeg vil tro at du har gjort en "grov" feil her. Ved feilkobling vil sikringen i PSU ryke før den andre ryker. Så hvis jeg var deg ville jeg sjekket hele kabinettet for jordingsfeil o.l. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 dårlig emne tittel. Raportert. Lenke til kommentar
jangi Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har du plassert spacere mellom HK og kabinett? Det skal ikke være mulig at sikringen i skapet ryker ved feilkobling av kortet, så jeg vil tro at du har gjort en "grov" feil her. Ved feilkobling vil sikringen i PSU ryke før den andre ryker. Så hvis jeg var deg ville jeg sjekket hele kabinettet for jordingsfeil o.l. 7593984[/snapback] ja jeg har det, men jeg kjønner bare ikke offer den bare blir svart når jeg skrur på stømmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå