lacolina Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 PC-Suite legger seg på maskinen, og drivere lastes ned når jeg kobler til min N80, MEN deretter stopper det. PC-Suite kommer ikke opp med N80'n som tilkoblet selv om den ligger under enhetsbehandling. Må være en innstilling på PC tror jeg da det virker på en annen maskin. Noen tips? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 PC-Suite legger seg på maskinen, og drivere lastes ned når jeg kobler til min N80, MEN deretter stopper det. PC-Suite kommer ikke opp med N80'n som tilkoblet selv om den ligger under enhetsbehandling. Må være en innstilling på PC tror jeg da det virker på en annen maskin. Noen tips? 7593826[/snapback] Hei Har du lastet ned den siste versjonen fra nokia.no?Jeg har N80,har ikke noe problem.. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 NOKIA PC SUITE - bluetooth Problemer under oppgradering. Det viser seg at det kan bli problemer med Nokia PC Suite i forbindelse med oppgradering til nyere versjon. Problemet og også diskutert på Nokia Forum. Jeg har nettopp oppgradert fire datamaskiner fra versjon 6.7 til 6.8, og på en av datamaskinene ble det kjempetrøbbel etterpå. Jeg har faktisk feilsøkt i ganske mange timer etter at jeg blant annet fikk denne meldingen på skjermen: "Kan ikke koble til Nokia PC Suite. Installer Nokia PC Suite på nytt. (Code: Init IMediaControl2)" Når jeg trykker på "Koble deg til"-knappen i Nokia PC Suite får jeg beskjed om at det ikke finns noen tilkoblingsmuligheter - selv om bluetooth fungerer helt fint. Jeg har også kabel som jeg har brukt fra tid til annen, men heller ikke den virket etter oppgradering. Etter å ha installert og avinstallert både gamle og nye versjoner flere ganger, oppdatert bluetooth-driveren, installert ny software til bluetooth dongle og lest om dette på Internett, fant jeg følgende løsning: 1. Avinstaller Nokia PC Suite. Dette finns det valg for både i Start - Programmer - Nokia PC Suite og i Kontrollpanel - Legg til/fjern programmer. 2. Last ned Nokia PC Suite Cleaner, og kjør programmet. 3. Velg "Clean my computer" (fjerde valget på listen som kommer opp). 4. Start datamaskinen på nytt. 5. Last ned og installer den siste versjonen av Nokia PC Suite. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå