Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP med brukbare utenlandslinjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har bluecom, jeg synes supporten dems er helt lik alle andre supporter, som feks get(UPC) som jeg har hatt før, nextgentel som en kamerat hadde osv. men en ting skal de ha, routinga dems er knall, har ikke hatt noen form for problemer siden de gravde her og fixsa dem gamle kablen i bakken som var i stykker, og etter at jeg fikk 6 mbit for at kablene i bakken her ikke taklet mer, har nå sittet her med bluecom over et halvt år nå uten problemer. nå har dem også redusert prisene.

Lenke til kommentar

Prøv å last ned større filer. Jeg lastet ned herifra og lå stabilt på 1250Kbps.

http://ftp.uni-kl.de/pub/linux/gamesknoppix/

Linjen min er forsåvidt urelevant da jeg bruker høyskolen, men her kan du prøve å kjøre opp med FTP, se om du får splittet fila inn i flere connections osv. Da får du presset linja bedre :)

Lestet mot UIO og fikk 2800kbps. Men der stopper det opp i ruteren min da LAN-WAN speed suger rompe. Orker heller ikke å kople om =)

Natta.

Lenke til kommentar

Når jeg laster fra ftp-severen nevnt over, så får jeg maks ca 128kB/s per connection. Får det samme uansett om jeg laster ned 1, 2 eller 3 filer samtidig. Det ser ut som om det er lagt en sperre på maks hastighet per tilkobling et eller annet sted. Når jeg laster ned 3 filer samtidig makser jeg nesten linja.

Lenke til kommentar
Jeg fikk 900kB/s med Nextgentel Free (6500/750)

7596493[/snapback]

Seriøst, hvor bor du da?

Edit: Jeg får ca. 80KB/s med NGT. Telenor er forresten utelukket av åpenbare årsaker ;)

7596951[/snapback]

Jeg bor rett utenfor Hamar. Får litt bedre hastigheter enn det jeg "skal ha". Betaler forsåvidt litt mindre og, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...