Republic3D Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Synes filmen var artig. Propagandafilmer ifra begge sider finnes det jo flust av. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Sett den før, men morsom uansett. Det finnes en med Popeye, og en fra Warner Bros som også er morsomme. Dessverre så har jeg ikke linker til dem her og nå, men jeg skal prøve å finne dem. Popeye - Spinach Fer Britain Russian Rhapsody Redigert: Fant dem. Endret 31. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 bare for å få en bekreftelse: Er ikke ariarne folket som er fra india for lenge lenge siden? de var vel brune og svarte.... Nazisme er bar tull og tøys anyways Likte popey best Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Likte popey best 7612378[/snapback] Samme her. Vannvittig bra! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-8...+cartoons&hl=en De tre små grisene og ulven Hitler. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-8...+cartoons&hl=en De tre små grisene og ulven Hitler. 7612626[/snapback] Den var genial Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hehe, dritbra ass! Stinka bomber!! :!: Lenke til kommentar
Mott Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hehe, jeg må si jeg lo litt.. Er det galt? Hehe, holdt på å dævva når han måtte skru fast shellsa i tillegg til å si "Heil Hitler" :!: Det var dritbra:D Men jeg har lest en del bøker og kan ganske mye om krigen, og det var mer sånn som det der i Sovjetunionen, bortsett fra hakekorsene og "heil" så klart.. Det var trusler og forfølgelser i Tyskland og, men det var mer for de som ikke var Ariere, altså svarte, sigøynere, jøder osv. Fabrikkene ble drevet av utdannede ingeniører, og de ble ikke presset på den måten. Arbeidssystemet/miljøet var faktisk ganske bra, det er en grunn til at Tyskerne hadde så sinnsykt bra trente soldtater, bare våpen og tanks. Dette altså mitt syn på saken, ikke noe fasit. 7608264[/snapback] Propaganda filmer skal jo overdrive så det er kanskje ikke så rart. Tviler ikke på at Tyskland også lagde overdreven propaganda 7608480[/snapback] tenkte jeg ikke på 7609424[/snapback] Tyskland laget masse propaganda, de laget en filmatisering av Henrik Ibsens Villanden tror jeg det var, der har de bare skiftet på slutten der de er av den ariske rase og løper glade ut i solnedgangen :/ Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 This video is no longer available due to a copyright claim by The Walt Disney Company Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå