El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvor finner jeg mappa der bookmarksa fra Firefox? skulle gjerne tatt vare på de når jeg formaterer pcen. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Gå til bookmarks-menyen i browseren, gå til "organize bookmarks...", velg file oppe til venstre i vinduet og velg "export..." og du vil lagre bokmerkene til en fil på PCen. Eller du kan bruke Foxmarks som er klabert for synkronisering og lagring av bokmerker. Endret 28. desember 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Takker og bukker Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) kanskje ta vare på litt mer enn bare bokmerkene? (alle disse filene finner du i profilmappa til firefox, norsk xp: C:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles) * bookmarks.html - Bookmarks * cert8.db - Security certificates * chrome/userChrome.css and chrome/userContent.css (if they exist) - User-defined styles * cookies.txt - Cookies * formhistory.dat (Firefox) - Form history * key3.db and signons.txt (Firefox) - Saved passwords. * history.dat - Browsing history * hostperm.1 - Cookie, image, and extension install permissions * mimeTypes.rdf - Actions to perform on downloaded files * searchplugins folder - Search plugins * localstore.rdf - stores customized data on the interface, such as toolbar customizations, window positions and sizes, and tree sort orders. In Firefox 1.5 and above, the safe mode option "Reset toolbars and controls" clears this file. full oversikt: http://kb.mozillazine.org/Profile_folder#F..._in_the_profile Endret 28. desember 2006 av mandela Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Eller enda enklere; http://mozbackup.jasnapaka.com/ 7594904[/snapback] Enda enklere : del.icio.us EDIT: kanskje ikke helt det du du spurte om da men... Endret 29. desember 2006 av Apple Ståle Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Extention som jeg har lenket til lagrer og synkroniserer da i bakgrunnen, jeg ser ikke hvorfor en skal måtte ta backups o.l når de ligger fint på kontoen en lager Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå