LarsEL Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Når jeg har slått av PCen kommer det gjentakende "bzz" lyder fra PCen med ca. 0.5 sek. mellomrom. Jeg har en mistanke om at de kommer fra PSUen, men jeg er ikke sikker. Er det noen som vet hva som forårsaker lydene og evt. hvordan jeg kan få dem bort? Hovedkortet mitt PSUen min Jeg må dessverre gå nå så jeg kommer ikke til å lese eventuelle svar før seint i kveld, men er takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har du desibelmeter? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Prøv å skru ned farten på PSUviften. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har du desibelmeter? 7593810[/snapback] Jeg har ikke det dessverre, men hvorfor skulle jeg brukt det? Prøv å skru ned farten på PSUviften. 7593811[/snapback] Som sagt forekommer ulydene når PCen er avslått, så jeg regner med at PSUvifta ikke går. Hvis det er dette faktisk er problemet, vet jeg heller ikke hvordan jeg skulle skrudd ned farten på den. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det går nok bort hvis du skrur av PSU knappen bak på datamaskinen. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Det går nok bort hvis du skrur av PSU knappen bak på datamaskinen. 7597666[/snapback] Ja, jeg får vel gjøre det. Hadde vært litt greit å vite om PSUen er defekt eller hva. Litt kjipt hvis den bestemmer seg for å svi av noe en vakker dag. Takk for alle seriøse svar. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er flere som har undret seg over dette og svaret finner du her. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Er flere som har undret seg over dette og svaret finner du her. 7604262[/snapback] De MISTene som har en slik lyd selger vi ut igjen (se under "Demovarer") så det er ingen funksjonsmessig feil på dem. Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå