Thomazoo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei jeg står fast litt nå... Skal finne den siste fused shadow greia, og skal inn i templet under vannet. Men jeg er tom for piler, og lurer på hvor jeg finner det?? Håper noen kan hjelpe meg, så jeg slipper å tenke mer på det... Gjelder Zelda Twilight Princess.. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ved Hyrule square er der en kafe. Er på høyre side, ved veien som fører til markeds gata. Ved kafeen er der en dør, inn der finner du gorons. En i første etasje, en iandre og en på balkongen. Han på balkongen selger piler. Lenke til kommentar
Thomazoo Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Ved Hyrule square er der en kafe. Er på høyre side, ved veien som fører til markeds gata. Ved kafeen er der en dør, inn der finner du gorons. En i første etasje, en iandre og en på balkongen. Han på balkongen selger piler. 7593778[/snapback] takk, men hvor er hyrle square igjen er ved den borgen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå