rykket Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det noen som har prøvd wii på projector? Funker det? Noen som har prøvd zelda: wind waker på wii med vanlig kontroll? Er veldig i tvil om jeg kanskje rett å slett må ha en wii... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det noen som har prøvd wii på projector? Funker det? Noen som har prøvd zelda: wind waker på wii med vanlig kontroll? Er veldig i tvil om jeg kanskje rett å slett må ha en wii... 7593261[/snapback] Wii fungerer med prosjektor, men man må ha lange lednginer hvis man skal ha prosjektoren langt fra lerretet. Wind Waker funker på Wii, kun med vanlig kontroll. Twilight Princess funker på Wii, med kontroll etter hvilken versjon du har kjøpt(GC= GCkontroll, Wii= Wiikontroll). Lenke til kommentar
rykket Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Hei, Takk for svar. Blir vel wii når værste hysteriet har gitt seg, og man kan kjøpe det ved å gå innom butikken etter jobb... Har ikke spilt Zelda siden NES, så er rimelig klar... Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har lyst på Wii jeg og, men har desverre ikke råd Lenke til kommentar
wilai Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kami du gjorde en tabbe ved å kjøpe 360 da Lenke til kommentar
Franzen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kami du gjorde en tabbe ved å kjøpe 360 da 7594173[/snapback] Bare å selge da. Men spørs vel hvor mye man får for en 360 nå. 1000kr kanskje ? Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Om noen selger en Xbox 360 til 1000 kr. så tar jeg den på strak arm Endret 29. desember 2006 av Rangor Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Noen som har prøvd å koble Wii til prosjektor og bruke 2 stearinlys på siden av lerretet istedet for sensor bar'en? Da vil vel Remote og nunchuken fungere? Lenke til kommentar
troner87 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg sitter å spiller Wii på prosjektor nå. Prosjektoren henger i taket, så går det en sånn rgb kabel, eller hva det no heter, ned langs veggen og der bare skøter jeg sammen den medfølgende ledningen til Wii med ledningen som går ned fra prosjektoren. Lyden er koblet på et gammelt stereoanlegg som står under lerrettet, og sensoren står oppå. Spiller både zelda, wii sports, rayman, monkeyball, ja alt på den. Alt fungerer helt yppelig. Morro å spille 4 på tennisen. Er ca. 100" skjerm, så blir litt "realistisk" også. Det er en ganske dårlig prosjektor, men bildet er helt klart. Kun lys og farger som er littegranne feil, men ikke uklart eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå