Schnickaschnicka Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 En kompis av meg skal slutte med wow, og tenkte han skulle overføre sin character til min konto. Går det å overføre en character fra en konto til en annen? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bare om begge kontoene har samme eier. (alt må stemme overens) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvis dere har samme etternavn. Er bare meningen at det skal funke hvis du vil transfere fra den ene accounten din tl den andre. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 kan han kompisen min da endre sitt etternavn på wow kontoen sin til mitt navn og så går det? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror ikke du kan endre navn på kontoen i det hele tatt Blizzard har tatt sine forhåndsregler for at det skal være (tilnærmet) umulig å overføre characters mellom kontoer (Bortsett fra mellom familie/to egne kontoer da). Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 så bare hvis man først har skrevet samme navn på to kontoer første gang man lagde de så er det kun da det går ann å overføre? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 så bare hvis man først har skrevet samme navn på to kontoer første gang man lagde de så er det kun da det går ann å overføre? 7593340[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Må det være samme fornavn eller holder det kun å ha samme etternavn? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det holder og ha samme etternavn. Det går strengt tatt og skifte navn, men bare hvis det faktisk er gjort, det må fakses bevis osv til blizz, så det blir vel neppe aktuelt og fake... Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det holder og ha samme etternavn. Det går strengt tatt og skifte navn, men bare hvis det faktisk er gjort, det må fakses bevis osv til blizz, så det blir vel neppe aktuelt og fake... 7597797[/snapback] Ser man kan ikke skifte email, og hvilket land man bor i. Men ser det er bare og viske vekk og redigere der fornavn og etternavn står, ville det gått an om det ikke var lov ? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En jeg kjenner solgte sin character, altså ikke kontoen men bare characteren. Så jeg tror det skal funke, men kan godt hende at han som kjøpte kontoen lagde en ny konto med samme etternavn som han kompisen min det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå