Gå til innhold

Dine spennende værbilder fra vårt lange land

L..

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg folk kunne ta noen UTE-bilder for å vise hvordan været er hos deg nå.

Regler :

Bilder må være fra der du bor eller spesielle eller spennede værfenomen som du har opplevd. Eks: Blomster som gror pga av all varmen. Eller om det er bra snøføre, orkan, lav tåke, lyn eller andre ting som skjer pga naturen ellers.

Bilde må bli tatt av deg eller venner. Ikke fra avis ol. Bruk ditt digitalkamera eller med en mobil med kamera. (Jeg selv bruker bare en SE K800i)

Du trenger ikke forklare varme grader osv. Det kan vi se på værmedingen. Om det ikke er viktig i forklaringen din da.

Kjøpte meg en SE K800i med utrolig bra kamera på. Derfor denne posten.

Pluss jeg har sett sol i bergen. Noe som ikke er så vanlig lenger her borte.

post-15673-1167319917_thumb.jpg

post-15673-1167319930_thumb.jpg

Notis fra brukermoderator JohndoeMAKT :

Denne tråden ble i sitt forige forsøkt spammet ned med nesten to sider temperaturer og ikke et eneste bilde, og jeg håper vi denne gangen kan få en del bedre svar. Om du vil svare til et bilde uten å selv poste et så vurder om ditt svar er nødvendig og konstruktivt.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her tenkte jeg folk kunne ta noen UTE-bilder for å vise hvordan været er hos deg nå.

Regler :

Bilder må være fra der du bor eller spesielle eller spennede værfenomen som du har opplevd. Eks: Blomster som gror pga av all varmen. Eller om det er bra snøføre, orkan, lav tåke, lyn eller andre ting som skjer pga naturen ellers.

Bilde må bli tatt av deg eller venner. Ikke fra avis ol. Bruk ditt digitalkamera eller med en mobil med kamera. (Jeg selv bruker bare en SE K800i)

Du trenger ikke forklare varme grader osv. Det kan vi se på værmedingen. Om det ikke er viktig i forklaringen din da.

Kjøpte meg en SE K800i med utrolig bra kamera på. Derfor denne posten.

Pluss jeg har sett sol i bergen. Noe som ikke er så vanlig lenger her borte.

post-15673-1167319917_thumb.jpg

post-15673-1167319930_thumb.jpg

Notis fra brukermoderator JohndoeMAKT :

Denne tråden ble i sitt forige forsøkt spammet ned med nesten to sider temperaturer og ikke et eneste bilde, og jeg håper vi denne gangen kan få en del bedre svar. Om du vil svare til et bilde uten å selv poste et så vurder om ditt svar er nødvendig og konstruktivt.

7593241[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...