L.. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Her tenkte jeg folk kunne ta noen UTE-bilder for å vise hvordan været er hos deg nå. Regler : Bilder må være fra der du bor eller spesielle eller spennede værfenomen som du har opplevd. Eks: Blomster som gror pga av all varmen. Eller om det er bra snøføre, orkan, lav tåke, lyn eller andre ting som skjer pga naturen ellers. Bilde må bli tatt av deg eller venner. Ikke fra avis ol. Bruk ditt digitalkamera eller med en mobil med kamera. (Jeg selv bruker bare en SE K800i) Du trenger ikke forklare varme grader osv. Det kan vi se på værmedingen. Om det ikke er viktig i forklaringen din da. Kjøpte meg en SE K800i med utrolig bra kamera på. Derfor denne posten. Pluss jeg har sett sol i bergen. Noe som ikke er så vanlig lenger her borte. Notis fra brukermoderator JohndoeMAKT : Denne tråden ble i sitt forige forsøkt spammet ned med nesten to sider temperaturer og ikke et eneste bilde, og jeg håper vi denne gangen kan få en del bedre svar. Om du vil svare til et bilde uten å selv poste et så vurder om ditt svar er nødvendig og konstruktivt. Endret 29. desember 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Ivarn Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Her tenkte jeg folk kunne ta noen UTE-bilder for å vise hvordan været er hos deg nå. Regler : Bilder må være fra der du bor eller spesielle eller spennede værfenomen som du har opplevd. Eks: Blomster som gror pga av all varmen. Eller om det er bra snøføre, orkan, lav tåke, lyn eller andre ting som skjer pga naturen ellers. Bilde må bli tatt av deg eller venner. Ikke fra avis ol. Bruk ditt digitalkamera eller med en mobil med kamera. (Jeg selv bruker bare en SE K800i) Du trenger ikke forklare varme grader osv. Det kan vi se på værmedingen. Om det ikke er viktig i forklaringen din da. Kjøpte meg en SE K800i med utrolig bra kamera på. Derfor denne posten. Pluss jeg har sett sol i bergen. Noe som ikke er så vanlig lenger her borte. Notis fra brukermoderator JohndoeMAKT : Denne tråden ble i sitt forige forsøkt spammet ned med nesten to sider temperaturer og ikke et eneste bilde, og jeg håper vi denne gangen kan få en del bedre svar. Om du vil svare til et bilde uten å selv poste et så vurder om ditt svar er nødvendig og konstruktivt. 7593241[/snapback] Lenke til kommentar
Ivarn Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Bilde fra min veranda 20-12-2006. Dystet vær. Nikon D80 Endret 3. januar 2007 av Ivarn Lenke til kommentar
espengj Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Disse bildet tokk jeg fra verandan, med canon eos 350d. Lenke til kommentar
corre Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette bildet ble tatt 4 januar 2007, på Sola utfor Stavanger. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Tok dette fra verandan for et par år siden med et Powershot S2 IS (kun redusert størrelse). Oops, så først nå at det skulle være fra "i dag", nå er det forøvrig overskyet og mørkt her. Endret 7. januar 2007 av Oceanborn Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tur på fjellet en morgen i november. Jeg var ute på kamerajakt. Så en hjort og noen ryper,men fikk bilder av ingen av de Lenke til kommentar
parleur Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ett fra Bymarka i Trondheim ved theisendammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå