erikstein Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Fikk en icemat 2 edt av fruen til jul (glassplate). Har en standar dell optisk mus som jeg har vært fornøyd med til enkel gaming. Problemet er at musa "hopper" til tider helt ukontrollert. Musepekeren hopper da fra den ene siden av skjermen til den andre f.eks Kan det være musa som er for dårlig, dvs at jeg trenger en lasermus? Eller kan den være defekt? Er veldig fornøyd med denne matta, så jeg vil nødig kvitte meg med den Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror nok det er optikken som ikke liker underlaget så godt gitt.. Tror nok en lasermus er det eneste som virker godt på glass. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Det jeg var styggredd for...da blir det vel en eller annen lasermus Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Min Habu virker dårlig på Icemat Optisk er tingen, når det gjelder glass. Mx518 f.eks Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ellers så kan jeg si at jeg har bytta ut Corepad glassplata mi med en filtpad fordi jeg ble så inn i &%¤&% kald i håndleddet når jeg satt i lengre tid, noe som fører til større sjanse for senskader på sener og leddbånd i hånden. Så nå er det corepad sin XXXL filtmatte som gjelder, helt PERFEKT for mitt bruk, da keyboardet og musa nå er i samme høyde... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Min Habu virker dårlig på Icemat Optisk er tingen, når det gjelder glass. Mx518 f.eks 7598778[/snapback] Så du sier at Optisk funker best.. jaja.. bare det motsatte av det jeg sa.. Men så har ikke jeg noen erfaring med det heller da.. Uansett.. Filt-musmatter er ftw.. Qck Steelpad er min desidert favoritt over alt jeg har prøvd.. (nå har ikke jeg prøvd så mye, men den sitter godt. er tynn, behagelig og stor.. alt det jeg vil ha ^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Optisk funker best på glass ja. Men det pleier å ordne seg med laser også ved å oppgragere firmware. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ordner seg ikke med Habu. Kjører nyeste firmware på Habu, men det har ikke gjort noe med laseren. Men kansje det funker om jeg laster ned Copperhead-firmware? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå