g0b Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 kommer det xbox keyboard og mus til xbox.. med tanke på xbox live og shoot em' ups (bedre aiming).. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Har ikke hørt om det, men det hadde gjort seg! Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hva med sånn pistol du kan sitte å skyte på skjermen med? Sånn som man kan med bl.a. "Time Crisis" på Playstation... Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Tror ikke det er planlagt noe, men de portene foran på Xbox er "forvrengte" USB-kontakter. Det finnes adaptere så vanlig PC USB mus/tastatur kan tilkobles så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 21:23, skrev Qrt_:Tror ikke det er planlagt noe, men de portene foran på Xbox er "forvrengte" USB-kontakter. Det finnes adaptere så vanlig PC USB mus/tastatur kan tilkobles så vidt jeg vet.. Får vel ikke brukt det til spilling uansett tror jeg.. Det er vel bare til Linux. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg følgte en diskusjon ang. dette i #xbins, og det er mulig å bruke mus/tastatur i de fleste spill. De må mappe alle bevegelsene manuelt, men det funker. Det går også rykter om at det vil komme tastatur støtte når xbox går "live" i japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå