lilfire Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg driver å lurer på å innstallere windows på en usb minne penn. og lurer på om noen har erfaringer med dette. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Regner med at det blir veldig tregt å kjøre siden det er USB, men har ingen spesielle erfaringer med dette.. Lurer selv på om man kan legge hele windows xp cden på en minnepenn og boote fra den? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har ikke testet med USB-penn, men jeg kunne i allefall installere Windows XP på iPod Minien min da jeg hadde den =) Toffer91: Det er mulig hvis du får gjort minnepennen din til en bootbar MS-DOS oppstarts"diskett". Da får du MS-DOS opp, og må skrive inn setup.exe eller noe sånt ^^ Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Treigt å kjøre fra USB? husker ikke overføringshastighetene jeg. men er det så ille da. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 I forhold til s-ata-disker - ja! Kan google opp noen tall om du vil ... Goscinny Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 var litt større forskjeld enn jeg mente å huske. men det har ikke så stro betydning. har lyst til dette forde. har lest en del rundt på nettet og har lest at folk har klart det og prøvd og fulgt dere guide, men uten hell. (en annen ting, mens vi snakker om hastighet, hva vil være den aller raskeste måten å boote opp på?) MVH Lilfire Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Den aller raskeste måten vil være å boote opp fra RAMen =) Det går faktisk ann også, du trenger et spesielt PCI(-X?) kort for å gjøre det da. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 hmm hørtes interresangt ut. vet du noe mer om det eller? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har prøvd det. funker, men det er mye treger enn plate. har du ikke plate? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hmm hørtes interresangt ut. vet du noe mer om det eller? 8015827[/snapback] http://techreport.com/reviews/2006q1/gigabyte-iram/index.x?pg=1 Der har du litt mer om det, hvis det var dette du ville vite mer om =) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Windows er 'sperret' for å installeres på USB, siden USB porten blir reinitialisert under booting. Det er visst mulig å komme rundt det, men ikke enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå