Bruker-93156 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det finnes sikkert en slik tråd fra før av men jeg har liten tid å må poste dette før jeg drar. Det er lillebroren min som vil kjøpe seg en konsoll og jeg har fått i oppdrag å finne den beste. Playstation 2 får jeg for 1.100, Microsoft Xbox får jeg for 1.500 mend Core går for 1.999. Hvilke av disse får man mest for pengene? Jeg heller mot 1.500 klassen men jeg er ikke helt sikker på hvilken pris broren min helst vil bruke. Er det så stor forskjell fra Xbox til 360 Core? Er Microsoft bedre enn PL2? Det er min beslutning som mest nok kommer til å bli tatt i betraktning, selv om det er lillebroren som betaler. Han er 8 år, men vi regner med at han kommer til å bruke den i LANG LANG tid framover, han er som bror sin, en spilloman! Ønsker svar, helst ikke en link til en annen diskusjon. Takk! Marius Lenke til kommentar
teekej Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjøp 360 core siden han skal ha den en tid fremover, 360 begynner å få veldig mange gode spill. Og som 8 åring kan jeg tenke meg at grafikken vil falle i smak. det er ikke hvits å nevne Xbox live helt med en gang siden han er så liten. Men Microsoft satser mye mer på xbox 360 nå enn de gjør på vanlig xbox. Og Sony kommer til å snart slutte å satse på ps2 siden ps3 kommer snart. Håper jeg har hvert til hjelp. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hvis du skal ha den beste consollen er vel Xbox 360 et selvfølgelig valg. mest for pengene får du nok dermed med en playstation 2. det finnes en utrolig mengde gode PS2 spill og de fleste kan man få tak i til 100-200 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå