Tåka Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Ja er det noen som har prøvd dette spillet Arx Fatalis? Jeg har prøvd demoen og det ser meget lovende ut og som vanelig er det ikke å oppdrive i Norge etter hva jeg har sett så jeg har bestilt det på nettet! :smile: Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Er i ferd med å skrive en anmeldelse av det nå. Finfine spilltimer. Ettersom distributøren sender en kopi til oss, regner jeg med at det blir å finne også i Norge etterhvert. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Det er great har bestilt det på http://www.Dragon.ca så jeg regner med å få det i løpet av neste uke :smile: Gleder meg til å se hva du skriver om det og jeg har noen venner i USA som har spilt det og de sier det er helt kongebra! Lenke til kommentar
flikk Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hvis det er halvparten så bra som Ultima Underworld 2 så er det fett :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 meh.. syns det virket litt uferdig. hakket en god del på en p4 1.8ghz/gf4ti4200 med 512mb ddr. i tillegg dultet jeg uheldigvis borti han fyren du snakker med i begynnelsen med en "lever", så karnøflet han meg.. hurra. Lenke til kommentar
flikk Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 22:05, skrev psilocybe:meh.. syns det virket litt uferdig. hakket en god del på en p4 1.8ghz/gf4ti4200 med 512mb ddr.i tillegg dultet jeg uheldigvis borti han fyren du snakker med i begynnelsen med en "lever", så karnøflet han meg.. hurra. Kan jo kanskje fixes med noen patcher, eller hva? Fikk jo god kritikk på http://www.gamer.no Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 22:31, skrev flikk:Kan jo kanskje fixes med noen patcher, eller hva? Fikk jo god kritikk på http://www.gamer.no Det er et par patcher på vei fortalte JoWooD meg i forrige uke da jeg konfronterte dem med problemene. Nøyaktig når de kommer visste de ikke. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Arx Fatalis er allerede i versjon 1.15, og en god del grums har blitt luket bort. Men det er riktig at spillet ikke alltid virker helt polert. Likevel trekker ikke dette fra spillopplevelsen i særlig stor grad, slik jeg ser det. _________________ Kent William Innholt Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: oerhört på 2002-12-08 17:47 ] Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 21:30, skrev flikk:Hvis det er halvparten så bra som Ultima Underworld 2 så er det fett :smile: Arx er ikke så mye av en retro-tripp som man kanskje skulle tro. Det bruker mange av de samme elementene som UW2, men resultatet blir likevel annerledes. Jeg skal prøve å beskrive det: Se for deg System Shock 2 i eventyrland. Legg til mer humor og en klype estetikk, og du er nesten framme. Dessverre er ikke Arx et like gjennomført/konsistent spill som Shock 2 eller UW2, og karakteren er derfor satt litt ned. Det er mulig det bare er jeg som er nostalgisk, men jeg synes ikke Arx er like briljant som sine aner. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Ja nå som jeg har spillt igjennom det så syntes jeg det er meget kult så dette spille kan anbefales til alle RPG fans der ute. Og magi greia var litt vanskelig å få til i begynnelsen men det kommer etter hvert men endgame bossen var litt i letteste laget i drepe men kult er det nå alikevel! :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 18:10, skrev oerhört:Det er mulig det bare er jeg som er nostalgisk, men jeg synes ikke Arx er like briljant som sine aner. "Uff, uff. I mine dager hørte vi på Elvis! Ingenting er så bra som Elvis! Dagens musikk altså...". En liten analogi :smile: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Ja det er sikkert hehe! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå