Gå til innhold

Arx Fatalis noen som har prøv det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-12-07 22:05, skrev psilocybe:

meh.. syns det virket litt uferdig. hakket en god del på en p4 1.8ghz/gf4ti4200 med 512mb ddr.

i tillegg dultet jeg uheldigvis borti han fyren du snakker med i begynnelsen med en "lever", så karnøflet han meg.. hurra.

Kan jo kanskje fixes med noen patcher, eller hva? Fikk jo god kritikk på http://www.gamer.no

Lenke til kommentar

Arx Fatalis er allerede i versjon 1.15, og en god del grums har blitt luket bort. Men det er riktig at spillet ikke alltid virker helt polert. Likevel trekker ikke dette fra spillopplevelsen i særlig stor grad, slik jeg ser det.

Kent William Innholt

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: oerhört på 2002-12-08 17:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-07 21:30, skrev flikk:

Hvis det er halvparten så bra som Ultima Underworld 2 så er det fett :smile:

Arx er ikke så mye av en retro-tripp som man kanskje skulle tro. Det bruker mange av de samme elementene som UW2, men resultatet blir likevel annerledes.

Jeg skal prøve å beskrive det: Se for deg System Shock 2 i eventyrland. Legg til mer humor og en klype estetikk, og du er nesten framme. Dessverre er ikke Arx et like gjennomført/konsistent spill som Shock 2 eller UW2, og karakteren er derfor satt litt ned.

Det er mulig det bare er jeg som er nostalgisk, men jeg synes ikke Arx er like briljant som sine aner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja nå som jeg har spillt igjennom det så syntes jeg det er meget kult så dette spille kan anbefales til alle RPG fans der ute. Og magi greia var litt vanskelig å få til i begynnelsen men det kommer etter hvert men endgame bossen var litt i letteste laget i drepe men kult er det nå alikevel! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...