L@sse Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Det begynner å bli passe syke summer innen den bransjen, synes jeg. Det skal bli artig å følge den saken videre. Er det noen her som benytter seg av AllofMP3? Slyck skriver om saken. VG skriver om saken. Endret 28. desember 2006 av L@sse Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er så utrolig idiotisk.. Skjønner ikke RIAA at resten av verden sitter og ler av dem? Hvis de hadde forsøkt seg på en noenlunde fornuftig sum, så kanskje man kunne tatt dem mer seriøst. Det de prøver på her blir bare dustete, og bidrar ihvertfall ikke til en mer seriøs debatt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Flira godt når jeg så detta. RIAA viser nok en gang hvor dumme de er. Ikke en gang prinsipper kan forsvare ett sånt søksmål. 187 on RIAA Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Summen i tittelen din er nok feil. Det riktige skal være 1,65 billioner (10^12), ikke trillioner (10^18). I Norge snakker vi Norsk, ikke Amerikansk-engelsk. Ta en titt her: http://en.wikipedia.org/wiki/SI_prefix Hint: I Norge (og ellers i Europa) bruker vi long-scale navnene, i USA brukes short-scale. Journalister og oversettere driter seg ofte ut her... Edit: Takk for rettelsen. Greiest når vi holder orden på så store summer. Det ble jo tross alt en forskjell på seks nuller Endret 28. desember 2006 av Claw Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 VG var tydeligvis ikke sikre selv, så de skrev heller "1650000000000 dollar". Det er forståelig at RIAA vil ha vekk en slik markedsaktør som AllofMP3, men de driter seg som sagt ut når de krever et så sinnsykt beløp. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bruker heller eMusic, relativt billig og artistene får iallefall betalt. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 150,000$ for hver sang... Skal ikke være billig, nei. Helt sykt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 150,000$ for hver sang... Skal ikke være billig, nei. Helt sykt. 7594933[/snapback] Skjønner ikke hvordan de kan kreve så mye for hver enkelt sang, det blir bare for dumt. Hele greia er akkurat like tåpelig som da jeg og en kompis veddet som liten, han tapte og er i grunn skyldig meg 10 000 blyanter. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Haha...dette skal bli kos å se hvordan utvikler seg :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Summen i seg selv er vel heller uinteressant da det RIAA prøver på er å få stengt nettstedet. Ved å kreve en latterlig høy sum så er veien til forlik og nedstengelse heller kort. Spørsmålet er bare hvor stor RIAAs makt er i Russland. Håper de blir møtt med en eneste stor: Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Latterligste pengesummen jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå