VikinGz Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har i disse tider en overklokka cpu, men denne skal flyttes inn til serveren min og lurer på om de klokker like bra andre veien? Tenkte og spare litt strøm, viss man gjør det da selvfølgelig.... ellers er det ikke noe vits. Kan man sette ned volten viss man går ned i frekvens? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har ikke akkurat kjempeerfaring men har klokka min prosessor ned til 1,1Ghz på standarspenning. Funker kjempebra samtidig med at prosessoren ble kjølig. Prosessoren er en AMD XP2500+ som til daglig går på 2,2Ghz. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Har ikke akkurat kjempeerfaring men har klokka min prosessor ned til 1,1Ghz på standarspenning.Funker kjempebra samtidig med at prosessoren ble kjølig. Prosessoren er en AMD XP2500+ som til daglig går på 2,2Ghz. 7592395[/snapback] men sparer man mye strøm på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå