ThorRune Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 heisann =) Kjøpte meg en Brother multifunksjon til en drøy tusenlapp på elkjøp. Jeg klarer ikke finne den igjen verken i elkjøps nettbutikk eller på andre nettbutikker, men jeg tror jeg fant den på brother sine nettsider. http://www.brother.no/products/welcome.cfm...rod_art=DCP110C Er dette no godt kjøp? Jeg har ikke planer om å gå så veldig langt over tusenlappen for en skriver. Blir å levere den inn ionnnen 14-dagers fristen om den ikke er no serlig, bare jeg rekker det... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Den bør du nok levere tilbake. Utfra prisguiden her på hw.no får du den betraktelig billigere på nett: Link Elkjøp har 30 dagers full returrett. Endret 28. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 En slik har jeg brukt via jobben i lang tid. Som førstemann her, vil jeg også råde deg til å levere den tilbake. Den er svært uøkonomisk, og gjør stort sett alle jobbene kun middels. Lenke til kommentar
ThorRune Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 OK, tilbake skal den. Hva burde jeg kjøpe da? Finner ikke tester av skrivere i min klasse (< 1000) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Canon sin mp serie er bra. Epson er veldig god på foto, men er gjerne litt treige. Her kan du finne litt info: link Endret 28. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå