AndersT2 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har Creative sitt X-FI Extreme Music lydkort. Jeg byttet akuratt microfon, og da forsvant den. Når jeg setter "Mode" til Entertainment så får jeg microfon lyd, men når jeg bytter til Game mode så forsvinner den med en gang. Jeg stilte ikke på noenting, jeg bare byttet microfon, og den forsvant, for jeg den andre jeg hadde fungerte fint i Game mode, og BF2, nå er det ingenting noen steder. Jeg hadde litt problemer forrige gang også, og den plutselig kom, men jeg vet ikke hva jeg gjorde. I game mode så er det kun Line-in, og den står av, det hjelper ikke at den er på. I entertainment mode så er det både line-in, aux og microfon, og da må line-in og aux være av for at mic skal funke. Noen som skjønner noe? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg fant microfonen, det var en rullemeny over line in. Men hvorfor hører jeg min egen stemme så mye dårligere på Game enn Entertainment, når game har 100% og entertainment har 70% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå